MoonGirl Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Slettet Endret 23. august 2011 av Mary_5 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Spørsmålet er vel strengt tatt om han har skapt noen berettiget forventning hos deg som han burde fulgt opp. Det er noen momenter som taler for at du hadde en berettiget forventning om at dere "holdt dere unna" andre, bl.a. at dere var enige i å avstå fra sex mens dere ble bedre kjent, klare kjærlighetserklæringer, introduksjon til venner og familie (dog litt avhengig av hvordan du ble introdusert). På den annen side taler argumentasjonen hans for seg selv, og det er en argumentasjon de fleste menn føler seg mest komfortable med: Det er først når man er blitt kjærester at man har avtalt seksuell eksklusivitet. (Det er dog ikke et argument en uskyldig person kommer med, stort sett.) Det sentrale problemet her er faktisk ikke hvorvidt det var greit om han gjorde det, det er om han har gjort noe. Hvis vi ser litt nærmere på bevisene dine: Du presenterer én MMS fra en venninne av ham, som du siterer uten kontekst, og som du har skaffet deg adgang til ved å invadere privatlivet hans. Du innrømmer at du ikke liker at han er med denne venninnen og har tydeligvis oppfordret ham til å velge henne eller deg. I tillegg utviser du et klart paranoid trekk da du går direkte fra "Hun sa 'jeg ville ikke at du skulle rote med henne'" til "har de et forhold?". Som støttebevis har vi erklæringen hans om at dere jo ikke er kjærester, noe som riktignok er et veldig uvanlig argument fra en person som ikke føler seg skyldig, men som helt fint kan være et argument i retning "Nei, men selv om jeg skulle hatt lyster i den retning så er vi faktisk ikke kjærester" - et utsagn for å klargjøre hvor han står. Etter min oppfatning har du for dårlige bevis til å trekke noen som helst slutninger i den retningen du gjør. 3 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ja skjønner. Men mener du at han kanskje ikke har rotet med en annen? Jeg ser ikke helt hvorfor hun skulle skrevet det ellers. Vi hadde en "avtale" tidligere som vi inngikk at vi ikke har oss med andre. Dansing osv var helt greit, men ingen kyssing ol. Jeg skjønner at vi offisielt ikke var et par da, men hadde noe på gang. Alikevell ser jeg på det som et lite svik. Jeg kunne ikke falt meg å rote med en annen mens jeg har holdt på med han. Må legge til at han skrev flere meldinger den kvelden om at han ville jeg skulle være der og slike "jeg <3 deg" meldinger. At han kanskje har hoppet i seng med en annen den kvelden gjør meg selvfølgelig kvalm. :/ Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg mener at det du har presentert av bevis ikke holder for å si at han har gjort noe med noen grad av sikkerhet. Det er en mulighet for at han har gjort det - det er det alltid - men slik du har presentert situasjonen mener jeg ikke det er holdepunkter nok for å si det. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Prat med han om det, rett og slett. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Mustang! Wooho. Endret 23. august 2011 av Mary_5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hvis han ikke hadde gjort noe galt så hadde han vel ikke hatt noe å være nervøs for? Det jeg reagerer på er at ikke vil være ærlig med deg, og hvis det faktisk skjedde noe så har han jo løyet for deg, allerede før dere innledet forholdet deres, så hvis jeg hadde vært i din situasjon så hadde jeg ikke klart å være sammen med han. Hvis han jeg har regelmessig sex med, skal stole på, og skal utlevere mitt hjerte til ikke kan være ærlig eller i det minste prate med meg om saken så hadde jeg ønsket å bryte ut av forholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå