Beme Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Blåveis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Et godt komp, fine farger og flott effekt med lys strålene som faller inn i bildet. Bildet fremstår som litt undereksponert, men jeg synes ikke det virker skjemmende på helhetsinntrykket Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Litt mørkt kanskje`? Når det er sagt, dette er et flott bilde med fin lyseffekt inn i bildet. Mvh Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Dette er virkelig et bilde etter min smak! Ser andre mener bildet er mørkt, for meg er det nettopp den dunkle belysningen med lys inn fra venstre som gjør bildet spesielt. Den skarpe blåveisblomsten i kontrast til de avdempede bladene er nydelig utført. Har ingentng å utsette på dette. Lenke til kommentar
Evgeny W Kunnikoff Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kjempebra macro. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Liker dette godt, eneste er at jeg ser posterasjoner eller render i hele bildeflaten - det har tydeligvis skjedd et eller annet i etterbehandlingen (sitter med ok skjerm her). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg