kaaasen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tenkte jeg skulle gå løs på dette spillet etter at jeg har fullført Mass Effect 2, og spilt igjennom Heavy Rain en siste gang. Jeg hadde ikke engang hørt om det før jeg hørte de snakke om det på 4PlayerPodcast, og må si at det klør veldig i fingrene siden spillet ligger på hylla her. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Haha, så først nå at du kunne gå inn på map (den helt borte til venstre når du trykker X) og velge destinasjon derfra, f.eks. fra Colony 6 til Colony 9. Jeg har hele tiden gått til enden av kartet og brukt utgangen derfra for å komme meg tilbake. Det har tatt lang tid, og jeg har tenkt at det var et helt idiotisk system. Men nå viser det seg at det var jeg som var idioten her :!: Lenke til kommentar
svenka Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har nettopp skaffet meg spillet og første inntrykket er ikke noen bombe, dette spillet er stoort! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Vent til du kommer til Gaur Plains. Den sonen er STØØØØØØØØØØØRRRRRRRRRRE. I tillegg til at det trasker monstre rundt som er store som fjell med en hel skog på ryggen. Som er umulige å drepe på din level såklart. De bare går rundt for å taunte deg til å gjøre tabben å angripe. Endret 8. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Noen av de store beistene er level 96. Jeg er bare level 47, men hvis jeg kommer opp til noenlunde samme level skal jeg pokker meg drepe dem. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Btw, hvem er det som egentlig har laget spillet? På coveret står det Nintendo, men det er likevell forskjellige reklamer ved oppstart. Er det eksklusivt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Det er produsert av Monolith Soft, et japansk firma som har laget masse andre RPG til diverse plattformer. Mest kjente er vel Xenosaga 1+2, Xenogears, Super Robot Taisen OG (ds) http://en.wikipedia.org/wiki/Monolith_Soft Endret 8. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Så vanvittig irriterende å stå fast på en boss. Har holdt på i en time uten å lykkes. Han bare tar "vision" hele tiden, og som ikke det var nok spawner han to hjelpere som jeg såvidt får drept. Spørs om jeg kommer forbi denne bossen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Gadolt i Agniratha, i runde to. Først tar du ca. 20% av hp så kommer det en cutscene, så skal du slåss på nytt. Der klarer jeg det ikke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Der, endelig tok jeg ham. Utrolig fornøyd nå. Måtte virkelig tenke strategisk. Ble også reddet av partyet ved flere anledninger, så flaks var helt klart inne i bildet også. Men fy for en vanskelig boss. Synes de har gjort ham altfor sterk. Var tross alt samme level som ham. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Haha, jeg kavet med den andre bossen, men den jeg er på nå tar virkelig kaken. Ikke bare er den helt håpløst designet, men det lagger noe så vanvittig også. Veldig lite motiverende å fortsette når det er slik Er det noen som har rundet spillet? Sorry for trippelpost forresten. Edit: Typisk nok klarte jeg den nå, etter å ha slitt lenge. Endret 15. oktober 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Early Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Har nettopp fått dette spillet i posten, gleder meg veldig til å begynne, lenge sidan eg har hatt nokon gode rollespill foran meg Endret 20. oktober 2011 av Early Lenke til kommentar
datajesus Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg er nå lvl 33 og har nådd denne skogen som kommer etter Satorl Marsh. Lurte litt på hvordan andre lå an i forhold til meg når det gjaldt lvl i forhold til hvor langt man er kommet i spillet. Føler jeg har gjort uendelig mange sidequests og har en lei tendens til å måtte gjøre ferdig ALT før jeg beveger meg videre, noe jeg har funnet ut at er veldig tidkrevende i dette spillet. Ligger på i underkant 30 timer nå. PS! Elsker spillet, elsker musikken! Endret 21. oktober 2011 av taraldh Lenke til kommentar
almazy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg er nå lvl 33 og har nådd denne skogen som kommer etter Satorl Marsh. Lurte litt på hvordan andre lå an i forhold til meg når det gjaldt lvl i forhold til hvor langt man er kommet i spillet. Føler jeg har gjort uendelig mange sidequests og har en lei tendens til å måtte gjøre ferdig ALT før jeg beveger meg videre, noe jeg har funnet ut at er veldig tidkrevende i dette spillet. Ligger på i underkant 30 timer nå. PS! Elsker spillet, elsker musikken! For første gang på lenge må jeg "slåss" med de to kameratene mine jeg deler hybel med, over Nintendo Wii. Jeg digger spillet, og de hater alle slike spill. Jeg er level 21 og har akkurat kommet til Bionis Leg (tror jeg det heter). Dog stemmene in-battle kan bli noe slitsomme å høre på, er resten gull. Lider av det samme som deg, hvor sidequestene er obligatoriske. Når man legger sammen det og en indre trang til overdreven grinding og utforskning, går hovedhistorien i slow-mo. Har spilt i 13 timer tror jeg, og tipper jeg ikke kommer meg videre fra dette digre området på en stund. Så mye å drepe og så mye å se. Hadde det ikke vært for at de andre i denne leiligheten skal ha Wii'en til ekstreme sesjoner med Tiger Woods blablabla eller ni tusen timer med Mario Kart og Mario Party, hadde jeg sikkert vært oppe i tredobbelt antall timer. Minst! Ett sidequest *snufs* forble uløst i Colony 9 da jeg aldri fant monsteret som skulle drepes verken i night- eller daytime. Ergerlig. Men; I'll be back! Endret 21. oktober 2011 av almazy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Sett stemmene over til Japansk, da høres alt mere epic ut, og du forstår ikke et kvekk. 1 Lenke til kommentar
datajesus Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Deilig å ha et spill helt for seg selv. Ofte foretrekker jeg å spille med en kamerat, men noen spill er rett og slett for bra til å deles. Samme gjelder Zelda når det kommer ut. Har hatt problemer med noen 'bosser' selv, men som regel har de dukket opp etterhvert. Gjelder bare å utforske et litt større område enn hvor questen påstår at de befinner seg + endre tidspunkt. Av og til har jeg bare tatt hurtigreise et stykke vekk for så å dra tilbake. Nå gleder jeg meg til å få levert mine to siste semesteroppgaver så jeg kan ta fatt på resten av spillet. Du har forresten masse å glede deg til på Bionis Leg, er helt enormt stort og musikken er utrolig catchy. Endret 23. oktober 2011 av taraldh Lenke til kommentar
datajesus Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sett stemmene over til Japansk, da høres alt mere epic ut, og du forstår ikke et kvekk. Gjorde det noen timer inn i spillet. Det høres rett og slett jævlig ut på engelsk og historien er full nok av klisjeer uten at dårlig dubba engelsk dialekt skal ødelegge mer. Heldigvis er spillet for bra til å la det ødelegge for opplevelsen! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Fant et sted utviklerne desverre fjernet fra spillet. Alt var visst ferdig der også, så synd det ikke kom med. Lenke til kommentar
datajesus Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Fant et sted utviklerne desverre fjernet fra spillet. Alt var visst ferdig der også, så synd det ikke kom med. Merkelig at det uteble, men spillet er jo så enormt fra før at de kanskje mente det ble litt i meste laget. Selv får jeg ikke nok av spillet og synes det hadde vært fantastisk om området var spillbart. Også synd at man ikke får lastet ned noe ekstra materiale. Kommer ikke til å gi meg med spillet før affinityen er på 5 stjerner alle plasser, og colony 6 er 100% restaurert. Det vil vel si noen hundre side quests til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå