g.i.r.l. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Greit nok det, prøv selv og se hva du syntes. Trenger en krafig CPU og ok GPU/RAM Med mindre denne emulatoren går inn å på mirakuløst legger til HDR lys, høyoppløste teksturer, 20000+ polygoner og andre typiske "next gen" effekter så trenger jeg ikke å prøve emulatoren for å bastant påstå at nær sagt alle 360 spill ser bedre ut enn Mario Galaxy, HD eller ei. Riktignok finnes det masse drittspill til 360 som ikke imponerer grafisk, men jeg ser ikke helt hva det skulle bevise at Mario Galaxy i HD ser bedre ut enn et eller annet random lavbudsjettspill til 360. Hvis emulatoren gjør grafikken bedre utover AA, AF og HD så for du ha meg unnskyldt. Jeg benekter heller ikke at enkelte Wii spill kan se svært bra ut i HD, og som sagt har dette heller ikke noe med hvordan jeg ser på det grafiske uttrykket til f.eks Mario Galaxy. Endret 8. september 2011 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du kan velge AF, AA OG HD ca slikt som i et PC spill. Så det blir ganske så bra. Jeg ble overrasket over hvor bra det ble kontra å spille på Wii. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bare pass på at PC-gamerne ikke får se denne tråden, ellers får man aldri høre slutten på det... Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Xenoblade har no selt 60 000 kopiar i Europa! http://gamrreview.vgchartz.com/sales/42966/xenoblade/ Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg vet ikke om jeg ville tatt de tallene der for god fisk, den siden er kjent for å ikke være spesielt troverdig, og forøvrig tror jeg nok Xenoblade har solgt enda mer (38 000 ble sendt til Frankrike, og der er det utsolgt, så bare 22 000 til hele resten av Europa?). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ikke vanskelig å selge ut Norge hvertfall, siden de tok inn 40 kopier totalt Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 40 kopier. Huffda Jeg vil ha spillet, men ser ut som det vil aldri komme til Norge mer. Surt det der. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kommer 12. oktober. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg vet ikke om jeg ville tatt de tallene der for god fisk, den siden er kjent for å ikke være spesielt troverdig, og forøvrig tror jeg nok Xenoblade har solgt enda mer (38 000 ble sendt til Frankrike, og der er det utsolgt, så bare 22 000 til hele resten av Europa?). Jeg forstår ikke bransjen. Xenoblade blir skrytt opp i skyene av anmeldere og andre spillkjennere, men finnes ikke i butikken. Wii har et publikum som kjøper Monster Hunter Tri og Zelda. Hvorfor skulle ikke Xenoblade selge like mye? Utviklerne burde tatt hintet for lengst, gitt jernet og markedsført spillet massivt i vesten. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg forstår ikke bransjen. Xenoblade blir skrytt opp i skyene av anmeldere og andre spillkjennere, men finnes ikke i butikken. Wii har et publikum som kjøper Monster Hunter Tri og Zelda. Hvorfor skulle ikke Xenoblade selge like mye? Utviklerne burde tatt hintet for lengst, gitt jernet og markedsført spillet massivt i vesten. Helt sinnsykt enig. Det har vært en rekke eksempler på at titler med potensial til godt salg regelrett har blitt "dumpet" på Wii - uten noen forståelig grunn, og at det skjer fra Nintendo selv er enda merkeligere. Et spill som Xenoblade har alltid potensiel til å selge godt da det har såpass høy kvalitet, så hva som har hendt her aner jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kommer 12. oktober. Det var f.... så lenge da. Fikk akkurat beskjed fra Platekompaniet om det samme angående min bestilling, til tross for Xenoblade stod oppført med 5-10 dagers leveringstid. Jeg tenker at jeg venter, for selv om Gamestop i nærheten her har det så har de den ekle tendensen til å selge uforeseglede kopier. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hadde spillet spillet sett så bra ut på Wii hadde det vært godt nok for meg, men ærlig talt det ser fortsatt ut som et PS2 spill. AA, AF og HD forandrer ikke på det. Vanskelig å ta deg seriøst nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Wii sliter med "barnespill"-stempelet uansett. De som ikke er interessert kjøper ikke alle Nintendo-bladene for å lese om spill som Xenoblade lenge før de kommer ut. Sier jeg at jeg har en Wii i kantina på jobb, slenger noen tilbake "ja, ungen min på 10 har også det, hahah". Og mange voksnes erfaring med maskinen er å underholde tantebarna i 10 minutter med Wii sports. Wii er stemplet som leketøy for barn helt fra starten av i Norge. Da går det slik med høyprofil-titler som slippes. Ingen butikker tør å ta inn mange i frykt for å tape pengene. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Wii sliter med "barnespill"-stempelet uansett. De som ikke er interessert kjøper ikke alle Nintendo-bladene for å lese om spill som Xenoblade lenge før de kommer ut. Sier jeg at jeg har en Wii i kantina på jobb, slenger noen tilbake "ja, ungen min på 10 har også det, hahah". Og mange voksnes erfaring med maskinen er å underholde tantebarna i 10 minutter med Wii sports. Wii er stemplet som leketøy for barn helt fra starten av i Norge. Da går det slik med høyprofil-titler som slippes. Ingen butikker tør å ta inn mange i frykt for å tape pengene. Du har fullstendig rett. Flertallet av Wii-eiere er casual-spillere, og Wii er ettertrykkelig satt i en bås. MEN: Wii har solgt i et fenomentalt antall, så det finnes en stor minioritet av hardcore-spillere med en Wii ved siden av PC'en/XBOX'en (pluss barnslige pappaer som smugspiller avanserte ting på kvelden). Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kommer 12. oktober. Det var f.... så lenge da. Fikk akkurat beskjed fra Platekompaniet om det samme angående min bestilling, til tross for Xenoblade stod oppført med 5-10 dagers leveringstid. Jeg tenker at jeg venter, for selv om Gamestop i nærheten her har det så har de den ekle tendensen til å selge uforeseglede kopier. Jeg kjøpte spillet på gamestop, og er nesten helt sikker på at spillet var forseglet. Ihvterfall ingen riper på disc e.l.. Uansett ikke verre enn å spørre betjeningen. Vanskelig å ta deg seriøst nå. Du er så håpløst vag i kritikken din at jeg ikke aner hvordan jeg kan klare å svare deg. Kom med noe ordentlig! Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Vanskelig å ta deg seriøst nå. Du er så håpløst vag i kritikken din at jeg ikke aner hvordan jeg kan klare å svare deg. Kom med noe ordentlig! OK. påstanden om at Xenoblade i 1080p ser ut som et PS2-spill ble bare for drøy for meg. Skal man gå etter "kunstneriske" kvaliteter og stil har du kanskje rett. Det finnes mange nydelige spill til PS2 (og til PC, XBox360 etc). Snakker du om teknikaliteter tar du objektivt sett feil. PS2 kjører ikke 1080p, og år ikke i nærheten av detaljnivået til det vedlagte bildet. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Du har fullstendig rett. Flertallet av Wii-eiere er casual-spillere, og Wii er ettertrykkelig satt i en bås. MEN: Wii har solgt i et fenomentalt antall, så det finnes en stor minioritet av hardcore-spillere med en Wii ved siden av PC'en/XBOX'en (pluss barnslige pappaer som smugspiller avanserte ting på kvelden). Jeg tror også veldig mange Wii-eiere er folk som har vokst opp med Sega eller Nintendo, så sluttet å spille på konsoll på en stund (bortsett fra litt casual Buzz og Singstar-spilling på PS2) og så kommet tilbake igjen da Wii virket å ha den samme enkeltheten som Nes og Snes - og slik appellerte til disse gruppene. Ihvertfall kjenner jeg veldig mange slike selv. Denne gruppen er imidlertid både flink til å modde Wii-en sin, og mange av de har etterhvert blitt lei og gått tilbake til å være eksilgamere. Hadde Wii blitt behandlet annerledes av utviklere fra starten, er jeg imidlertid ikke i tvil om at dette ville sett veldig annerledes ut i dag. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Snakker du om teknikaliteter tar du objektivt sett feil. PS2 kjører ikke 1080p, og år ikke i nærheten av detaljnivået til det vedlagte bildet. Jeg ser forsåvidt den, men det ser ihvertfall ikke ut som et 360 spill, HD eller ei. Selv om det kanskje ikke er så langt ifra som jeg først antok med tanke på at 1080p er en del mer en 360 spill flest kjører på, og mye AA er sykt krevende. Likevel er nok teknisk sett 360 spill mer krevende. Der tror jeg at jeg er på det reine. Uansett en unødvendig diskusjon. Må søren meg snart lære og ikke ta slike. Endret 13. september 2011 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Uansett en unødvendig diskusjon. Må søren meg snart lære og ikke ta slike. da er vi to Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det skal være mulig å bytte på personer vi styrer i partyet sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå