tojorell Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 På Bandak ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Vidvinkel fortegningene er veldig påfallende, men det er jo en smaksak om en liker dette eller ikke. Personlig ville jeg nok forsøkt å rette opp dette. Ellers liker jeg fargene og kompet Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Skarpt og fint - vakker natur! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Her er både udsigt til Lauvik og Paradis på jord - dit billede vækker sommerminder Tore :-) Ville nok have rettet skorsten og masten lidt op for et bedre indtryk af Victoria... Lenke til kommentar
tojorell Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Takker for kommentarene, wasco, Torhild og Webster(Steen). Er nok enig i at det kunne vært bra å rette noe på skorstein og mast, men når jeg ikke har peiling på hvordan man retter dette vidvinkel reultatet så er det ikke enkelt for meg å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg