jeanette roger Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 colorfull morning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Litt for mye midtstilt, men eller kreativt og flott, slik vi er blitt vandt med fra deg :o) Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Enig - kreativt, flott og fine farger = bra! Om du har muligheten - og er enig - ville jeg ha fjernet ledningene og masten med koplingsboksen. Det blir en ganske omfattende jobb - men kan være bryet verdt. Ellers - som sagt - bra! Lenke til kommentar
Karel Krizak Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Flott utrykk - liker hva jeg ser. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kreativt til 1000, mangler ikke på oppfinsomhet i etterbehandlingen her. Motivet i seg selv er vel ikke blant de mest spennende, men med det kunstneriske uttrykket du tilført så blir det til at man stopper opp og betrakter det man ser. Spesielt lys, kraftig sådann, og kult med forgrunn i silhuett grunnet kraftig motlys. Enig med Reugen ang. å "rydde opp" i høyre billedkant, og jeg vil faktisk trekke det så langt å foreslå et kraftig kutt, rett tl høyre for det gamle treet i midten. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Hei Wasco,Reugen,Karel,og Bent,hyggelig se dere her og takk for alle go komentarer, nr 1 ja jeg er helt klar for ta vekk de ledningene,hvordan gå prøve sjør jeg det bare...smil nr 2 uff ja jeg hadde typisk stilt kamera på veldig dårlig oppløsning og hadde bare noen minutter på meg ta bilde,så nybegynner klarer ikke huske alt i farta,he he... 3 jepp tenkte på forskjellig kutt her,men treet må nesten med det ser nesten ut som hi five hånd... så prøve sidestille den og kutte høyre jeg vil prøve.. det var så fantastisk soloppgang og lurer til en annen sån fin fin morgen,hva gjør dere når dere tar bilder mot sol,filter eller innstillinger ... ja jeg lurer som vanlig på alt,he he... ønsker dere alle en riktig god dag reiner igjen her i oslo,så i dag blir inne kose seg dag med litt foto regner jeg..håper dere alle har hatt en fin sommer.. trøsten nå er jo at høsten er jo helt fantastisk..så jeg er vel en av få..som gleder meg til høsten,håper den blir lang lang med masse fine farger og nydelig høstluft..og en del sol... smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 takk til deg oxo Karl Ivar... smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg