Gå til innhold

Gjøre noe produktivt i dødtid på jobb?

Anbefalte innlegg

Hei :).

Jobber for tiden som drosjesjåfør. Og på lange arbeidsdager kan det bli en del timer dødtid i vogna, men man må jo samtidig være der i tilfelle man får en tur.

Så det jeg da er ute etter er noen forslag til hva man kan gjøre når det er lite å gjøre. Gjerne noe produktivt, noe man får noe ut av. Bruker til vanlig en HTC incredible s, som er flittig brukt til å surfe nettet og se filmer og serier på. Selv om det er kos, er det lite nyttig.

Noen som har forslag? :)

Tar imot det meste, burde gjerne være mulig å legge ned og ta opp alt etter som hvor mye det er å gjøre.

Er det noen muligheter for å evt lære seg nytt språk kansje her man sitter?

(Beklager for en eventuell rotete tråd, da min tlf er på verksted og sitter på en rimelig dårlig telefon (i drosja av alle plasser) og skriver. Og om moderator vet om en bedre plass for emnet må du gjerne flytte den).

- uTukt :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter også det å lese bøker eller høre på podcasts. Jeg liker å høre på howstuffworks.com sine podcaster som heter "stuff you should know", mye interessant hvis du liker å lære ting. Også er det jo andre underholdningspodcaster, kan anbefale Misjonen fra P4, og Radioresepsjonen fra NRK som er morsomme, men det er mye annet bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...