Comma Chameleon Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hei . Jobber for tiden som drosjesjåfør. Og på lange arbeidsdager kan det bli en del timer dødtid i vogna, men man må jo samtidig være der i tilfelle man får en tur. Så det jeg da er ute etter er noen forslag til hva man kan gjøre når det er lite å gjøre. Gjerne noe produktivt, noe man får noe ut av. Bruker til vanlig en HTC incredible s, som er flittig brukt til å surfe nettet og se filmer og serier på. Selv om det er kos, er det lite nyttig. Noen som har forslag? Tar imot det meste, burde gjerne være mulig å legge ned og ta opp alt etter som hvor mye det er å gjøre. Er det noen muligheter for å evt lære seg nytt språk kansje her man sitter? (Beklager for en eventuell rotete tråd, da min tlf er på verksted og sitter på en rimelig dårlig telefon (i drosja av alle plasser) og skriver. Og om moderator vet om en bedre plass for emnet må du gjerne flytte den). - uTukt :-) Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Les en bok, hør på lydbok (her også lær et språk som du selv nevner, strikk en ullsokk/lue, tegn, planlegg hvordan du skal ta over verden osv Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Bra innspill. Lydbok vil jeg undersøke, da det er fint å høre evt uttalelse av språket også. Lese seg opp på fag går vel kanskje også? Har prøvd meg litt på å ta kryssord og smått sudoku. Lignende forslag for å øke hjerneaktiviteten litt mottas gjerne. Lenke til kommentar
drz Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Lydbok og hørespill (norske radioteateret) er alltid en kjempeide =) Kan låne det på biblioteket så koster det heller ikke skjorten Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Støtter også det å lese bøker eller høre på podcasts. Jeg liker å høre på howstuffworks.com sine podcaster som heter "stuff you should know", mye interessant hvis du liker å lære ting. Også er det jo andre underholdningspodcaster, kan anbefale Misjonen fra P4, og Radioresepsjonen fra NRK som er morsomme, men det er mye annet bra. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bærbar dvd-spiller. Sett deg i baksetet og se på en god serie. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Det fra how stuff works høres ut som noe i min stil! Liker å lære litt av alt mulig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hva med å lese pensumbøker, det er full mulig å melde seg opp som enkeltemnestudent ved UiO eller andre høyskole/universitet og få en utdannelse. Vanskelig å gjøre oppgaver, men har du en laptop og bøker kan du sikkert få til noe. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 lær deg å sjonglere. Lenke til kommentar
Con Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg kjører lastebil, og bruker mesteparten av dødtiden på å tegne/lære meg å tegne Lurer og på å lære meg polsk.. (fransk og tysk er sååå 1990) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 bring a laptop, watch a movie Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Jeg kjører lastebil, og bruker mesteparten av dødtiden på å tegne/lære meg å tegne Lurer og på å lære meg polsk.. (fransk og tysk er sååå 1990) Ja det hørtes ikke dumt ut. Har lyst å lære meg russisk faktisk! Usikker på hvordan man går fram. Nettkurs? Lydbok? Vanlig bok? Noen som vet? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 det enkleste er vel å høre på noen (cd, lydbok osv) og gjennta det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå