TomWhittaker Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 100kr på 6-0. Makan til svakt Arsenal-lag har eg aldri sett på OT. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 100kr på 6-0. Makan til svakt Arsenal-lag har eg aldri sett på OT. Arsenal er underdogs, det er alltid en fordel å være underdogs. Kom ikke jublende tilbake til forumet når dere har vunnet. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 hehe, du får tro hva du vil, Arsenal skremmer meg ikke ett sekund nå om dagen, men som jeg sa tidligere her så kan de komme å bite oss hardt i ræva! Jeg har tro på United seier, har tippet 0-0 og er forberedt på tap så har helgardert meg i dag! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 100kr på 6-0. Makan til svakt Arsenal-lag har eg aldri sett på OT. Arsenal er underdogs, det er alltid en fordel å være underdogs. Kom ikke jublende tilbake til forumet når dere har vunnet. Hvorfor ikke? Vinner vi denne kampen er det faktisk en sensasjon, og hva er vel mer tilfredsstillende enn å juble da? Men som sagt, blir nok slakt her. Har allerede tippet 5-0. 1 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det spiller absolutt ingen rolle om Man Utd har et "bedre" lag på papiret enn Arsenal. Dette er en rivalkamp, hvor følelser og adrenalin tar over. Det laget som løper mest og vil mest vinner. Og akkurat nå bør det laget være Arsenal, siden de jakter sin første seier. Hva hadde ikke vært bedre om den kom på OT? United mot daværende 2. divisjons klubb Leeds i FA cupen. Hvem vant? Jo Leeds. Hvem hadde det "beste" laget på papiret? Jo United. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Skandale om vi taper med mer enn 3-0 (se UNited' forrige motstander ) Er dog redd vi kanskje gjør akkurat dette. Jeg tørr påståd Arsenal er bedre enn Tottenham. Men mot United hjelper det lite når Arsenal sitt lag er tilnærma latterlig svakt etter Arsenal som klubb. Ikke at det er positivt, men i alle andre lag hadde dere hatt en annen trener enn Wenger, fyren har jo tunnelsyn som ingen annen! Mitt tips er 5-0 til United Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 100kr på 6-0. Makan til svakt Arsenal-lag har eg aldri sett på OT. Arsenal er underdogs, det er alltid en fordel å være underdogs. Kom ikke jublende tilbake til forumet når dere har vunnet. Hvorfor ikke? Vinner vi denne kampen er det faktisk en sensasjon, og hva er vel mer tilfredsstillende enn å juble da? Men som sagt, blir nok slakt her. Har allerede tippet 5-0. Da blir det i såfall Jinxing på høyt nivå. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Og hvem vant 2-0 på OT ifjor med 9 defansive spillere, av de 7 forsvarspillere. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Arsenal bench v #MUFC: Fabianski, Miquel, Lansbury, Özyakup, Oxlade-Chamberlain, Sunu, Chamakh. Hahah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 100kr på 6-0. 100 kr på ikke 6-0! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det spiller absolutt ingen rolle om Man Utd har et "bedre" lag på papiret enn Arsenal. Dette er en rivalkamp, hvor følelser og adrenalin tar over. Det laget som løper mest og vil mest vinner. Og akkurat nå bør det laget være Arsenal, siden de jakter sin første seier. Hva hadde ikke vært bedre om den kom på OT? United mot daværende 2. divisjons klubb Leeds i FA cupen. Hvem vant? Jo Leeds. Hvem hadde det "beste" laget på papiret? Jo United. Dere har vært latterlig overlegne på Old Trafford de siste årene. Rivaliseringen er langt ifra det den var i gode gamle dager. Arsenal er ekstremt skadeskutt, vi har viktige spillere ute, og Fabregas og Nasri er ute av klubben. At dere har spilt slik dere har gjort til nå forsterker bare favorittstempelet ytterligere. Hvorfor så redde for tap? Hvor blir det av den ekstreme nesevise United-holdningen? Er ikke dette men vs boys, altså? Gi meg Game! Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Og hvem vant 2-0 på OT ifjor med 9 defansive spillere, av de 7 forsvarspillere. Ja hvor Arsenal hadde 70% av ballspillet og United hadde en sinnsyk god Van der Sar som reddet dem for tap. Merk nå er Van der Sar borte, og vi står igjen med De Gea... Det får så være, du og flere har vel allerede tatt seieren på forskudd ser jeg, dere må forbrede dere på et stort sjokk, for husk at Arsenal er mer desperate etter 3 poeng enn det United er. Og United har De Gea i mål og da kan alt skje. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Arsenal bench v #MUFC: Fabianski, Miquel, Lansbury, Özyakup, Oxlade-Chamberlain, Sunu, Chamakh. Hahah. Herre, gi meg styrke! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Lars Vaular i mål for United. Lett seier i dag Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Vi kommer til å rævpule ett fantastisk svakt Arsenal lag i alle hull og kroppsdeler. Når United er ferdig og det står 90 min på tavla så ligger halvparten av Arsenal spillerene nede å skriker etter mamma'n sin mens resten er blitt sendt opp i pølsebua forlengst av Nani og Young. Dette blir en gledens dag, walk in the park, piece of cake og like talking candy from a baby, gleder meg til å se United HØVLE over klovnene fra London. Endret 28. august 2011 av LunaticFanaticHD 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Vi møter Ligue 2 laget Shrewsbury Town på Emirates i tredje runde av Carling Cup. Hvordan er stemninga her inne angående Carling Cup? Gunne på med young gunsa eller satse med førstelagsspillere? Vi får håpe på at vi vinner tribune krigen da. Har gitt bra lyd fra oss tidlgerre på OT. Edit: Har forøvrig 50kr på 4-1. Trur kanskje RvP får et mål på langskudd i dag. Rar magefølelse. Endret 28. august 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det spiller absolutt ingen rolle om Man Utd har et "bedre" lag på papiret enn Arsenal. Dette er en rivalkamp, hvor følelser og adrenalin tar over. Det laget som løper mest og vil mest vinner. Og akkurat nå bør det laget være Arsenal, siden de jakter sin første seier. Hva hadde ikke vært bedre om den kom på OT? United mot daværende 2. divisjons klubb Leeds i FA cupen. Hvem vant? Jo Leeds. Hvem hadde det "beste" laget på papiret? Jo United. Dere har vært latterlig overlegne på Old Trafford de siste årene. Rivaliseringen er langt ifra det den var i gode gamle dager. Arsenal er ekstremt skadeskutt, vi har viktige spillere ute, og Fabregas og Nasri er ute av klubben. At dere har spilt slik dere har gjort til nå forsterker bare favorittstempelet ytterligere. Hvorfor så redde for tap? Hvor blir det av den ekstreme nesevise United-holdningen? Er ikke dette men vs boys, altså? Gi meg Game! Dere har viktige spillere ute sier du. Hva med United som har hele forsvarsfireren sin ute? Hva med United som ikke lenger har en av verdens beste keepere i mål, men har erstattet den med en usikker liten pjokk på 20 år? Fabregas og Nasri ute ja, men forrige gang var det en ved navn Ramsey som lagde trøbbel. Og han er vel ikke vekke? Selvfølgelig blir man bekymret for tap når man ser all den undervurderingen som tas her. En rivalkamp er aldri en walk over. Det er jo dere som syter og tipper utopiske resultater som 5-0, og 6-0 til United, for og så komme eplekjekk og jublende inn igjen etter kampslutt. Vet du at United har den keeperen som slapp inn flest mål i La Liga i fjor? Arsenal har som sagt, fordelen av å være underdogs. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nå skal United gruses! 1-4, Jenkern og Francis med 2 mål hver, United får tildelt et trøstemål av Webb! Dette blir så jævla digg! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Herlig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Forstår ikke hvorfor jeg gidder egentlig å se kampen, kanskje jeg håper langt inni meg at vi skal vinne. Men ManU er et stort, sterkt lag som allerede har fortjent seg til seieren. Alt jeg håper er at de og supporterne deres skal behandle oss pent. Man sparker ikke andre mens de ligger nede, som vi gjør akkurat nå. Lykke til med kampen, det blir en morsom kamp for dem og deres supporterne. Lite moro for oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå