Step_up Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg husker hvordan alle hadde delt ut gullet til Chelsea etter 5-6 serierunder i fjor. Vi skriver i dag den 29. august. Rolig nå. Er vel bare en person som har snakket om gull? Og vedkommende er jo ikke tilregnelig. jeg er veldig tilregnelig takk. du kan spøke du... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 En valgfri kasse pils til den moderatoren som sletter denne tråden. Says who? You? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 En valgfri kasse pils til den moderatoren som sletter denne tråden. Sorry pat, jeg kjøper meg heller ei kasse selv og så nyter øl mens jeg leser tråden igjen og igjen. 4 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 En valgfri kasse pils til den moderatoren som sletter denne tråden. Sorry pat, jeg kjøper meg heller ei kasse selv og så nyter øl mens jeg leser tråden igjen og igjen. DET ville vært særdeles trist. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 En valgfri kasse pils til den moderatoren som sletter denne tråden. Sorry pat, jeg kjøper meg heller ei kasse selv og så nyter øl mens jeg leser tråden igjen og igjen. DET ville vært særdeles trist. -Heller- enn å slette tråden. Jeg ville ikke satt penger på at noen av delene skjer.. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Haha. Fin emnetittel Det værste er at jeg humra godt av den Endret 29. august 2011 av stizzen Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Håper inderlig ikke Arsenal skulle foreta en kollaps. Ikke at det er noen fare, men det er ganske så mange andre lag eg heller ser ned før den tid skulle komme Er helt enig, Har stor respekt for Arsenal, Di er vel den klubben jeg har mest respekt for av alle i hele ligaen, Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvem som helst kan slå Arsenal for dagen. Klart vi er litt flau for at det ble så grotesk selv om vi var forberedt på det verste. Det som nesten er enda flauere er det faktum at i en slik kamp, klarer 3000 away Gooners og overdøve ca 73 000 United supportere. Liker den lyseblå delen av Manchester bedre gitt, selv om de stjeler alt vi eier. De har i alle fall skikkelige supportere med tattisser! 3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 De har i alle fall skikkelige supportere med tattisser! LOL! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Og spillere uten ære 1 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvem som helst kan slå Arsenal for dagen. Klart vi er litt flau for at det ble så grotesk selv om vi var forberedt på det verste. Det som nesten er enda flauere er det faktum at i en slik kamp, klarer 3000 away Gooners og overdøve ca 73 000 United supportere. Liker den lyseblå delen av Manchester bedre gitt, selv om de stjeler alt vi eier. De har i alle fall skikkelige supportere med tattisser! Blablabla. Hvor ofte ser man ikke bortesupportere til tider synge ut hjemmefansen (som i stor grad dessverre består av familier og turister generelt)? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvem som helst kan slå Arsenal for dagen. Klart vi er litt flau for at det ble så grotesk selv om vi var forberedt på det verste. Det som nesten er enda flauere er det faktum at i en slik kamp, klarer 3000 away Gooners og overdøve ca 73 000 United supportere. Liker den lyseblå delen av Manchester bedre gitt, selv om de stjeler alt vi eier. De har i alle fall skikkelige supportere med tattisser! Dårlig hørsel, og dårlige mattekunnskaper All ære til Bortesupporterne til Arsenal. Skal ikke si et stygt ord om dem, men å si at dem overdøvde hjemmesupporterne er feilaktig. Ja man hørte dem kampen gjennom, stretford end kokte likevel samtidig. Og jeg kan gjerne gi deg nummer til flere som satt der om du vil ha førstehånds bekreftelse. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Joda joda. har selv vært på Emirates når vi ble nærmest pissa på av Aston Villa fans, men nå skal jeg være så stor gutt og si at det er det eneste positive vi kan ta med oss ifra denne kampen. *shocker* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 By the way - stop judging OT's atmosphere based on watching Sky. They lower the audio levels of our fans because of the naughty songs. Må slutte å synge så stygt, FY! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Må si at jeg humret godt av emnetittelen... Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Og vi husker jo alle da halve Emirates forlot stadion i CL semifinalen i 2009. Men ærligtalt, det er pinlig å bli utsunget av bortefansen når hjemmelaget leder både 5-1, 6-1 og 8-2 det er ikke akkurat hver dag sånne typer resultater kommer, og det mot Arsenal... Jeg sverger på at om det var Arsenal som vant 8-2 hjemme mot United, eller om det var Liverpool ville hjemmefansen utsunget bortefansen med glans. City er og blir laget med flest supportere i Manchester. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ser at et troll har postet noe, men har heldigvis ignorert for lenge siden. Flott funksjon på forumet 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 T Og spillere uten ære Ja den typen kjenner jo du godt til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå