Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal - I'd 8-2 be an Arsenal fan right now


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg griner, sånn bokstavelig. Sitter med en hel jævla dose frustrasjon og ingen alkohol å få det ut med.

Kan ikke ta det utover noe i klubben heller, for nå har det godt så langt at vi ikke helt vet hva som er galt, men noe er det. Det gjør ikke så vondt å tape for United egentlig idag, de viser at de klart er et bedre lag og det finnes verre lag å tape mot. Det som gjør vondt er at dette kan bare bety en ting, en katastrofe sesong.

Lenke til kommentar

Helvete. Klarer ikke si så mye, er ikke så mye å si. Det var faen meg spesielt. Eneste jeg vil si er, Ashley Young hadde jeg lyst på hele tiden. Doubters kan nå gå og dø. Dette laget er 10 ganger bedre med Youngy på venstresiden nærmest Wazza (som også er too good for words). Dette er for bra.

 

PS: Arshavin var veldig cunty i dag, fortjente rødt et par ganger nesten. Unødvendig.

 

PPS: Det er egentlig sykt hvordan Arsenal alltid klarer å møte oss når de mangler alle spillerne nesten. Det er nesten litt trist fordi det ødelegger jo toppkampsfølelsen. Jeg vet vi spilte uten en del av våre og, men listen er helt utrolig crazy når man vet at de trenger nesten hver eneste verdensklasse spiller de har, så man skjønner at de tapte på den måten i dag mot store Utd. Når de først selger Fab + Nas, og da mangler Wilshere (beste midtbanespilleren i klubben), Vermaelen (beste forsvarsspiller), Song (eneste defensive midtbane) og i tillegg Sagna som var syk (literally); og han vil jeg påstå er viktigste spilleren til Arsenal nå om dagen, vært crazy god siste kampene for dem. Så det skal være sagt sånn at ikke folk kommer her og skriver at vi kommer til å vinne The Treble (allerede gjort ser jeg...)

Men vi var helt fantastiske, with that said. Helt forbanna fantastiske og ikke effektive en gang, det som var nesten det beste om hele greien! Welbeck ute i 5-6 uker er ikke noe gøy men Chicha will step up, han kunne fått et par mål i dag om young Tom hadde giddet å finne han eller evt. Youngy som bestemte heller å skyte med venstre i den situasjonen! :p

 

Fantastisk! :D

 

PPPS (EDIT): Håper dere har fått med dere denne klassikeren:

 

I would 8-2 be an Arsenal-fan right now

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært inne på tanken, men jeg tror ikke det er han som er hele problemet. Selvsagt er han litt av problemet, men ikke det som har ført oss her tror jeg. Han har flere ganger opp igjennom vært close til stjerner, evt folka som er rett under(feks Jones i sommer) stjernestatus, men det har liksom veldig ofte kollapsa uten at vi får noe spesiel grunn også blir vi linka til noen andre. Mistenker rett og slett at styret nekter å betale spillerne så mye som enkelte vil ha, for de vet at de kan gå til Chelsea/City og tjene £90k-£200k i uka istedenfor £50k-£110k. Det har mangla noe siden Dein forsvant, og selv om jeg ikke vil ha han tilbake, vil jeg gjerne ha en ny en inn og ut med Gazidiz. Stan Kroenke kan fuck off aswell.

Lenke til kommentar

Dette er nesten ikke riktig tråd, men hvem bryr seg. Wenger sin feil er det ikke. Han tenkte Frimpong er god backup for Song, se hvordan de ødelegger den. Han tenker Jenkinson er grei backup for Sagna om han blir skadet; evt. om Sagna må spille venstreback om Gibbs blir skadet... vel, der er det jo verre for backupen Jenkinson måtte spille hver 3. dag de siste to ukene og var utslitt mer enn noe annet. Han tenker Arshavin er god nok backup for Gervinho men så ødelegger Gervinho for han og når han pussyslapper Barton. Ja, han bør kjøpe en midtstopper men det som skjer med Wenger og Arsenal nå er mer idioti av spillere samt uflaks og veldig dårlig timing mtp. de 2 salgene (som måtte skje og riktignok er gjort) som ble ferdige nå.

 

Fucked up er det, men er ikke Wenger sin feil. Tror alle her er smarte nok til å skjønne at Wenger aldri kan signere spillere som også City og Chelsea osv har lyst på når de kan få 150-200k pund i uken; som da blir dobbelt så mye enn i Arsenal. Synd situasjon men det er bare sånn det er, og da må stallen til Arsenal skjerpe seg og ikke få 3 game bans så jævla lett heller. Skadene kommer og går, men her var det rett og slett karantene-folkene som var kjipe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært inne på tanken, men jeg tror ikke det er han som er hele problemet. Selvsagt er han litt av problemet, men ikke det som har ført oss her tror jeg. Han har flere ganger opp igjennom vært close til stjerner, evt folka som er rett under(feks Jones i sommer) stjernestatus, men det har liksom veldig ofte kollapsa uten at vi får noe spesiel grunn også blir vi linka til noen andre. Mistenker rett og slett at styret nekter å betale spillerne så mye som enkelte vil ha, for de vet at de kan gå til Chelsea/City og tjene £90k-£200k i uka istedenfor £50k-£110k. Det har mangla noe siden Dein forsvant, og selv om jeg ikke vil ha han tilbake, vil jeg gjerne ha en ny en inn og ut med Gazidiz. Stan Kroenke kan fuck off aswell.

Hvorfor vil du ikke ha inn Dein igjen. Har lest en del om det som har skjedd i styrerommet rundt tidene da Emirates-planene ble lagt blant annet, og kan ikke si annet enn at jeg ønsker han velkommen tilbake. Jeg tror faktisk Usmanov+Dein ville vært det beste for klubben på nåværende tidspunkt.

Lenke til kommentar

Vil mye heller ha Kroenke enn Usmanov, men vil aller helst ha ingen. Mistenker at Usmanov kommer til å gjøre oss om til et pengedopa kuklag, og da tar jeg heller nedrykk for å være ærlig. Jeg liker ikke Dein pga måten han forsvant ut av klubben og prøvde å få Usmanov inn.

 

Folk som Usmanov er alt som er galt med fotballen og litt til. Oligarker som har profitert på andres elendighet som bruker klubber som leketøy, nei takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Wenger kommer aldri til å vinne et trofé med Arsenal igjen om han fortsetter med samme innkjøpspolitikk. Ligger på dette tidspunktet milevis bak City og United som kommer til å bli enda bedre enn de er nå med årene som kommer. United med en gjennomsnittlig alder på 23,1 år i dagens XI, Arsenal med 23,6. City, med sin pengestyrke, kommer til å etablere seg i toppen av Premier League. De eneste som kan stoppe dem er Man Utd og Chelsea (pga sin pengestyrke). Det Wenger har holdt på med nå i flere år, og kommer til å fortsette med er å fostre opp unge spillere og gjøre dem til klassespillere, så blir de solgt fordi Arsenal ikke når helt opp. Historien gjentar seg hele tiden og Wenger nekter å la seg påvirke av det. 6 år uten et jævela trofé? Kødder dere? Hadde sendt Wenger rett på dør.

Lenke til kommentar

Du er enten ute etter å provosere her eller så er du bare en historieløs idiot. 6 år uten et trofè er ingenting i historiens lange løp, selv om det føles lenge ut nå.

Alternativ tre er jo rett og slett at du har blitt så bortskjemt med tanke på SAF og hans arbeid i United at du aldri kunne tenkt deg en realitet der man gikk mer enn 1 sesong uten å vinne noe. Det Wenger har holdt på med i "flere" år nå, er å holde klubben relativt høyt oppe samtidig som vi gjennomgikk en periode der vi med vilje brukte mindre penger for å bli kvitt stadiolånet fort istedenfor å være skyldig penger rundt forbi i 20-30 år. Selvsagt kunne ting ha blitt gjort bedre i denne perioden, og vi kunne ha gjort annerledes kjøp, vunnet noen trofèer, who the fuck knows? Sakens kjerne her er at disse 6 åra kommer til å ha fuck all og si om 20 år til. Selvsagt kan ting gå til helvete innen da, og vi kan fort ha rykket ned fra PL og være en middelmådig Championsship klubb innen da, se på Leeds, men somehow så tror jeg ikke helt det.

Lenke til kommentar

6år uten et trofé er absolutt ingen ekstraordniær krise, Arsenal er en storfisk og vil alltid være det, derfor smakte seieren i dag ekstra godt selv om dere ligger nede med spasmer i ryggen for tiden. Det som er bekymringsverdig nå er at pila peker veldig nedover og det fra en allerede prekær posisjon. Men,dere fikk CL (mye viktigere enn denne kampen) og vi er i august for faen. Det kommer noen signeringer og vips så er dere høyt på tabellen igjen. Vinne ligaen kan dere glemme, men det er det vel ingen gunners som hadde/har troa på denne sesongen uansett. For en så stor klubb så kommer det en dag i morgo.

 

Fotball går i sykluser, så chilax med dommedagsprofetiene. Greit å deppe, furte og slenge dritt dog, full forståelse for det. Hadde tilta i vinkler selv. Føler med the gooners, håper dere feier Tottenham om et par uker som plaster på såret. Krysser fingrene for at dere får topp 4 i år igjen, er for deilig å ikke ha med LFC i CL.

Endret av Game
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er langt ifra fornøyd med hvordan det har sett ut i det siste, men argumentet 6 år uten et trofè har ingen verdi. Spesielt ikke slik fotballen har utvikla seg de siste årene med inntoget av nye utenlandske eiere. Pompey vant FA-cupen, vil du si de har hatt 6 år som er bedre enn våre? Hva med Tottenham som vant ligacupen, har de prestert bedre enn oss de siste 6 åra? Nei.

 

Ting kunne vært gjort annerledes, og vi kunne nok ha vunnet noe i denne perioden. (med litt flaks kunne vi jo feks ha vunnet CL i 06) Mye av dette ligger jo på Wenger ettersom det er han som styrer laget i perioden, men sånn som ting har vært på overgangsmarkedet ligger mer på styret og inflasjon i markedet. Ting hadde sett mye verre ut hadde vi hatt noen andre enn Wenger i denne perioden, kanskje med unntak av SAF. Han er ikke det største problemet, men ei heller perfekt. Men det er mye vi må renkse opp i før vi tar et tak på han, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Wenger har lagt grunnlaget for at dere kan bli en mye større fisk enn dere var før han kom og det mye takket være hans sparsomme pengebruk. Spørsmålet er om det er en annen type manager som må til for at dere skal ta steget opp fra "å bygge grunnmur" til å "bygge slott" Skrev for flere år siden at jeg menter Wenger var gått ut på dato og at han har fått mye gratis av Graham mht den defensive strukturen som var i klubben.

 

Å sparke Wenger nå hadde vært dødfødt, men debatten bør defo taes til neste sommer om situasjonen ikke er merkbart bedre.

 

Syntes jeg.

Lenke til kommentar

Gleder meg til 90+ generasjonen får smake motgang og. De sier det er lett å være supporter i motgang, men det er i motgang du lærer betydning av supporter. Jeg vedder 1000 kr på at interessen av Man Utd faller når de som er født på 90 tallet og senere merker at klubben sliter.

 

Hyll hyll!

Så intelligente og gjennomtenkte innlegg.

 

Umulig å diskutere mot slik skriftkunst.

 

Nevner ikke skrivekunnskaper, ei velformulerende tekster. Jeg "hyller" posten hans på bakgrunn av dens budskap og innhold. Virker ikke som du leser godt nok, eller tolker tekster riktig.

Og eg tok med ditt innlegg siden det klarer kunsten å hylle slik "skrivekunst". Tenke litt vet du... Bare litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...