Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal - I'd 8-2 be an Arsenal fan right now


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Som f.eks at supporter klubben synker i medlems nivå

 

Artig at du skulle si dette. Medlemstallet har vært stadig økende siste 10 åra. Eneste året medlemstallet sank var faktisk i 99/00-sesongen (dramatisk, nesten 30% om jeg husker riktig) og da vant vi faktisk ligaen. Ellers har det vært konstant økning siden oppstarten. Selv i årene 2002-2006 der vi vant kun en ussel FA Cup økte tallet stadig, og det kommer det nok til å gjøre i lang tid fremover, uavhengig av suksess. Stort marked å ta av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som f.eks at supporter klubben synker i medlems nivå

 

Vel. Poenget mitt er at det er jævla enkelt å sitte på ræva di å påstå noe sånt. Det er umulig å argumentere mot deg. Og som den bitre abuen du er så sitter du å gjemmer deg bak sånne påstander som er designet fir å ødelegge humøret til en del Manchester United supportere som er godt fornøyd med dagens kamp.

 

Og hvis jeg har rett så tror jeg også at dette er et gjemt angrep på alle Manchester United fans her inne. Et angrep som (igjen) er fullstendig umulig å forsvare seg i mot siden de du henvender deg til ikke har opplevd motgang.

Du ba meg komme med en påstand, det fikk du.

 

Dere United fans må også tåle at det blir stilt spørsmål til dere som klubb. Dere er flinke til å poengtere at City og Chelsea kjøper seg til seiere når de vinner.

 

På ingen måte et angrep mot dere, dette var noe jeg diskuterte med noen venner og de påsto at klubben ville ha like mange supportere under motgang som i medgang.

 

Jeg har sagt, og kan si det igjen. Dere spilte utmerket i dag og dere fremsto som veldig stetke. Prøver ikke å ødelegge dagen, men dere oppfører dere slikt ovenfor konkurrentene selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Match stats fra Soccernet for OT-kampen.

 

Dette er ikke tall som ved første øyekast antyder at et av lagene vant 8-2.

 

Match Stats

 

Manchester United Arsenal

 

25(14) Shots (on Goal) 20(8)

9 Fouls 8

3 Corner Kicks 5

7 Offsides 0

56% Time of Possession 44%

2 Yellow Cards 2

0 Red Cards 1

6 Saves 6

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Jeg ble helt starstruck, greit at Arsenal var redusert, men fy faen som vår nykompnerte midtbane funker. Og man ser virkelig hva som har manglet de foregående sesongene på midten. Welbeck er også helt gull, målene er grei nok de, men hvor bevegelig han er og hvordan han fungerer i laget er superb. Stor forskjell når han måtte ut og vår noe ensporede Chica kom inn. Ikke samme samspillet lenger i det fremste leddet, og det er tydelig hva slags type spiss vi bør avle videre på i slike kamper.

 

Men uansett, stallen vår er helt elsk. Vi har så mye strenger å spille på nå og laget vil fungere uansett hva vi matcher nesten. Denne sesongen kommer virkelig som et friskt pust etter noen litt traurige sesonger offensivt. Gleder meg som en unge til neste kamp! Fortsetter vi med slik fotball fremover vil jeg pådra meg hjertefeil!

Lenke til kommentar

Som f.eks at supporter klubben synker i medlems nivå

 

Vel. Poenget mitt er at det er jævla enkelt å sitte på ræva di å påstå noe sånt. Det er umulig å argumentere mot deg. Og som den bitre abuen du er så sitter du å gjemmer deg bak sånne påstander som er designet fir å ødelegge humøret til en del Manchester United supportere som er godt fornøyd med dagens kamp.

 

Og hvis jeg har rett så tror jeg også at dette er et gjemt angrep på alle Manchester United fans her inne. Et angrep som (igjen) er fullstendig umulig å forsvare seg i mot siden de du henvender deg til ikke har opplevd motgang.

Du ba meg komme med en påstand, det fikk du.

 

Dere United fans må også tåle at det blir stilt spørsmål til dere som klubb. Dere er flinke til å poengtere at City og Chelsea kjøper seg til seiere når de vinner.

 

På ingen måte et angrep mot dere, dette var noe jeg diskuterte med noen venner og de påsto at klubben ville ha like mange supportere under motgang som i medgang.

 

Jeg har sagt, og kan si det igjen. Dere spilte utmerket i dag og dere fremsto som veldig stetke. Prøver ikke å ødelegge dagen, men dere oppfører dere slikt ovenfor konkurrentene selv.

 

Er det Manchester United supportere i Barca tråder som beskylderfans for å være medgangssupportere......?

 

Men, det er jo hyggelig at du går foran med å oppføre deg like mye som en tulling som de du kritiserer.

 

Og jeg føler jeg må forsvare meg. Jeg er hverken 90 eller 80 modell og jeg har opplevd at Manchester United har havnet temmelig mye lengre ned på tabbelen enn 9 -ende plass

 

Og til sist. Hvorfor kommer du ikke med noe mere håndfast? Jeg har bare sett målene fra andro omgang enda, men fy flate for et forsvar Arsenal stile med. Se andre målet til Young. Ingen er innen 5 meter av de to som lagde målet. Hva med å peke på det i stedet.

 

Edit: 4-5 Uker på Welbeck. Vel. Skjebnen tester stallen vår.

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere missforstår meg totalt, dere hadde deres up periode på 90 tallet hvoe Solskjær og Jonhson var i klubben og dere dominerte. Dere fikk ENORMT mange supportere av at dere vant, pluss at de som er født på 90 tallet og senere vokste opp med heie på United.

 

Det er klart at mange nordmenn begynte å heie på Man Utd på grunn av Solskjær og Johnsen. Dersom man ikke har noe lag fra før av, er det naturlig å velge et lag som man kan kjenne seg igjen i. Uansett om det så er pga nordmenn på laget, fargen på drakta eller en enkelt spiller på laget, så er det følelser som har sørget for valget. Husk også at rundt 96/97 var ikke internett like utbredt, og dersom man ikke kjøpte blader som Goal, ble man sittende med sporten i VG og Dagbladet - som igjen fokuserte på at nordmenn gjør det bra. Bare se på dagens situasjon ang Bundesliga; Köln og Hannover får oppmerksomhet pga Moa og Solbakken, mens resten av lagene er det veldig begrenset fokus på.

 

Men selvsagt fikk vi, Man Utd, mange medgangssupportere også pga vi vant. Akkurat som Chelsea og Arsenal for noen år siden. Akkurat som City (ikke at de har vunnet så mye da) og Barcelona for tiden. Bare se på FIFA feks. For noen år siden møtte man mange som brukte Liverpool og Arsenal online, mens nå for tiden er det kun Chelsea, Barca og City. Dårlig eksempel, men alikevel noe i det.

 

Og det er jo klart at medgangsupporterene vil forsvinne når det blir motbakke. Det er jo derfor det heter medgangssupportere. Det trenger man ikke være hjernekirurg for å skjønne...

Lenke til kommentar

Utorlig at dere klarer å irritere dere over en liten sjelsi turd på en slik dag gutta, kos dere med en pils og nyt dagen.

 

Orker ikke skrive noe om kampen, alle ser hvor mye kvalitet vi rår over selv om Arsenal mangler veldig mye i dag. Anderson har overbevist meg på rekordtid, fuck Sneijder, vi har det vi trenger. Eneste minusen i dag (må jo nevne noe?!?) Nani når han kaster bort gigasjanser, clevz litt tynn defensivt i 1,omg, skade på welly, innhoppet til Hernandez ikke allverden og brøleren til De Gea på 3-1. Ellers vil jeg si at Webb var ekstremt Arsenal kompis i dag. To klokkeklare røde kort (Jenkinson fikk til slutt) og årets billigste straffe.

 

Ikke glem av vi stilte uten mange 1.lagsspillere selv, hvorav de fleste like godt kunne spilt:

 

Rafael (fast)

Fabio

Vidic

Ferdninad

Valencia (årets lag for to sesonger siden)

Fletcher (årets lag for to sesonger siden)

Carrick

Berbatov

 

Kampen var 10'ern, sansynligvis den mest underholdene (sjanse og situasjonsmessig) i PL historien. Begge lag spilte gunghu og det var et ekstremt høyt tempo samfulle 90.

 

12-5 hadde vært et mer riktiig resultat,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

haha jeg må le av dere som fyra på han som sier vi er best i verden og tar det treble..

 

Jævla Nisser, hva faen er det Liverpool supporterene sier, år etter år etter år etter år etter år..... etter år etter år?

 

"Neste år"

 

År etter år etter år etter år....

 

 

Tilogmed etter i går når de lå på tabelltopp tok de av, " JAAADDAAA, top of the leauge, i år vinner i aaaalt! " <- sitat fra fler :p

 

 

 

History Channel..

 

 

 

Snakkas i Mai, da kan vi begynne å diskutere hvem som faktisk ligger ann til å vinne noe som helst ;)

Lenke til kommentar

Altså, synes bare spørsmålet ble rotet til totalt og at det ble snakk om medgangsupportere, som selvfølgelig ikke var meningen.

 

Kan selvfølgelig si set på denne måten; spent på hvordan Man Utd supportere vil takle motgang.

 

Men vi lar det ligge der, å diskutere medgangsupportere har ingen betydning for det svaret jeg er ute etter

Lenke til kommentar

Gleder meg til 90+ generasjonen får smake motgang og. De sier det er lett å være supporter i motgang, men det er i motgang du lærer betydning av supporter. Jeg vedder 1000 kr på at interessen av Man Utd faller når de som er født på 90 tallet og senere merker at klubben sliter.

 

Hyll hyll!

Så intelligente og gjennomtenkte innlegg.

 

Umulig å diskutere mot slik skriftkunst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gleder meg til 90+ generasjonen får smake motgang og. De sier det er lett å være supporter i motgang, men det er i motgang du lærer betydning av supporter. Jeg vedder 1000 kr på at interessen av Man Utd faller når de som er født på 90 tallet og senere merker at klubben sliter.

 

Hyll hyll!

Så intelligente og gjennomtenkte innlegg.

 

Umulig å diskutere mot slik skriftkunst.

 

Nevner ikke skrivekunnskaper, ei velformulerende tekster. Jeg "hyller" posten hans på bakgrunn av dens budskap og innhold. Virker ikke som du leser godt nok, eller tolker tekster riktig.

Lenke til kommentar

Som Liverpool-supporter har jeg to kommentarer til kampen, en til hvert lag:

 

- @£$@£$€$@£{€$€@£{£€$@34#¤&"¤&"#¤%235 så bra ManUtd var i dag.

 

- Arsenal sitt utvalg med skadeproblemer er dårligere enn det vi hadde i fjor. C. Poulsen hadde vært bedre utpå der i dag (han får dere gratis, btw. Løp og "kjøp".).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...