Hyperio Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Er det La Liga jeg ser på? Good one. (Ja, jeg vet hva du sikter til.) Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Walkover til di grader Knus kaller man dette her Deilige mål av Gutta idag Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Kun hjemmeseier er godt nok. Som helt nøytral til begge lagene må jeg si at dette var noe av det mest ydmykende som er vist noensinne...... Kun en konklusjon etter sesongstarten nå, Wenger må nok gå..... (ikke fordi han har skylda, men Arsenal trenger en helomvending i mentalitet og lederskap).....ManU hadde nesten ikke hatt det enklere i barnehagen enn dette....(fine mål da..) Walk on Liverpool! Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 I år tar vi treble ! VI ER BEST I VERDEN!!!!!!! - Man U-supporter etter å ha slått reservelaget til Arsenal. Stå på. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Herre min hatt som jeg gleder meg til å høre hva Wenger kommer til å si nå. "Didn't ze zhe matzh" 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Aiaiai... en kamerat har Rooney og Dzeko på topp på Fantasy Premier League. Litt bra dag. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 I år tar vi treble ! VI ER BEST I VERDEN!!!!!!! - Man U-supporter etter å ha slått reservelaget til Arsenal. Stå på. Reservelaget, haha.. Ja for de har ett SYKT mye bedre lag når det er toppet.. Men er enig i at man ikke skal ta seg veldig mye ut av denne kampen.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 I år tar vi treble ! VI ER BEST I VERDEN!!!!!!! - Step_up etter å ha slått reservelaget til Arsenal. Stå på. Stå på sjøl. Fin generalisering. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 I år tar vi treble ! VI ER BEST I VERDEN!!!!!!! - Man U-supporter etter å ha slått reservelaget til Arsenal. Stå på. Reservelaget, haha.. Ja for de har ett SYKT mye bedre lag når det er toppet.. Men er enig i at man ikke skal ta seg veldig mye ut av denne kampen.. Problemet er at Man Utd har klassespillere å sette innpå. Det hadde ikke Arsenal idag. Var det samme Pool slet med i hele fjor, for liten bredde i stallen. Da blir ofte den siste halvtimen walkover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Synes synd på han Øyvind i fanzone Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 I år tar vi treble ! VI ER BEST I VERDEN!!!!!!! - Man U-supporter etter å ha slått reservelaget til Arsenal. Stå på. Reservelaget, haha.. Ja for de har ett SYKT mye bedre lag når det er toppet.. Men er enig i at man ikke skal ta seg veldig mye ut av denne kampen.. Problemet er at Man Utd har klassespillere å sette innpå. Det hadde ikke Arsenal idag. Var det samme Pool slet med i hele fjor, for liten bredde i stallen. Da blir ofte den siste halvtimen walkover. Kampen var kjørt før det. Arsenal virker så mentalt svake at når det først butter imot knekker de helt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Synes synd på han Øyvind i fanzone Enig der Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Football taught by Sir Matt Busby. The United Way. /thread 5 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Dette var helt fantastisk deilig. Har savnet slikt spill fra United en stund, men denne sesongen har startet helt sinnsykt bra (offensivt spill, og legger oss ikke for å sikre en ett/to-målsledelse. Gratulerer med dagen. I morgen blir en deilig dag på jobb/skole :-) Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Latterlig! Young må være årets kjøp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 I år tar vi treble ! VI ER BEST I VERDEN!!!!!!! Den MÅTTE komme! Haha, selv om dere kjører over et Arsenal lag som er på nivå med Swansea gjør dere virkelig ikke til verden beste, for guds skyld. Hadde det vært Barcelona som skulle yppe seg mot forsvaret til United tror jeg faktisk du hadde gravd deg ned i vinter. Jeg ser til og med at Arsenal fansen ikke har troa, noe som vil si at alt annet enn seier er forkastelig. Å vinne 8-2 er allikevel en prestasjon, men å slå Arsenal gjør dere ikke til verdens beste, husk at dere slo kun WBA 2-1 og slik jeg ser det er ikke de blant top 10. 1 Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Må si at Manu virker veldig sterke denne sesongen Men man skal aldri ta ting på forskudd. Endret 28. august 2011 av GenerationCraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå