Muggkaare Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Lurer forferdelig på hva Wenger kommer til å si om dette. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 SOLEKLAR straffe! Overhodet ingen tvil! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Skjønner hva Wenger tenker. Nå setter vi også inn ei lita jente som kan falle og lage frispark Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvis styret vårt har noen form for selvrespekt igjen må de refundere pengene som bortefansa våre har brukt på billett + reise. Faen så pinlig det må være for supporterne deres på tribunen nå. Nå tror jeg de er mest glade for at det ikke er så lange avstander mellom byer i England. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fikk kun med meg reprisen og fokuserte på "hånda" som kommentatoren snakka om. Ble Evra kakket på hælen? Jepp, han var borti beina.. Men, stakkars arse-fans, de må få lov til å være bitre i dag.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvis styret vårt har noen form for selvrespekt igjen må de refundere pengene som bortefansa våre har brukt på billett + reise. Faen så pinlig det må være for supporterne deres på tribunen nå. Nå tror jeg de er mest glade for at det ikke er så lange avstander mellom byer i England. Kan vel døpe om toget som går til London for: "train of shame" 3 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 3-1 til 7-2 etter at Coqulin blir byttet ut. Syns han gjorde sakene sine meget bra i dag. Ta med oss det positive vi kan utifra denne kampen. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Dette går bare ikke, Wenger... Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Dette går bare ikke, Wenger... selvsagt går det Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvis styret vårt har noen form for selvrespekt igjen må de refundere pengene som bortefansa våre har brukt på billett + reise. Faen så pinlig det må være for supporterne deres på tribunen nå. Vil si det er enda mer pinlig for United-fansen på Old Trafford å bli overdødvd av bortesvingen på 3-1. Spent ¨på post-match intervjuet fra Wenger. Vil han stille sin plass til disposijon? Hva annet kan han gjøre? 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 DOg, vi har sluppet inn ett mål for mye... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nå har jeg aldri Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 HAHAHAHAHAHAHA! ÅTTE! ÅTTE DERE!!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 EG DØR! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 YDMYKELSEN ER KOMPLETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det blir vanskelig å kåre uniteds beste i dag av det eg har sett! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 AHAHAHA, spent på hva Wenger sier etter kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå