Xanman Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvis Kos blir klar: Szczesny Sagna - Koscielny - Vermaelen - Traore Ramsey - Djourou - Rosicky Walcott - van Persie - Arshavin Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hva er siste nytt om Kos? Ekstremt viktig at han starter på søndag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dette er vel det siste: on Laurent Koscielny...Koscielny is out but he has a chance to be fit to face Manchester United. Sjansene våre øker betraktelig om han blir klar. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=h2B53jacfec&feature=related Det er jo bare å glede seg. De to mest innflytelsesrike og populære klubbene i nyere (moderne) engelsk fotball opp mot hverandre, tå til tå. Greit, det er ikke United vs Liverpool eller et lokalderby til randen med hat - men i form av toppkamper så er det ikke altfor mange oppgjør i året som setter en slik standard. Dette blir ikke noe gråværskamp uten edge som når Liverpool gjestet Emirates på Lørdag, nå møtes to tidligere konkurrenter med nyere (vond) historie i ryggen. Gleder meg, ultrastolt Utd supporter som jeg er, til å ønske The Arsenal velkommen til Ol Trafford en sen søndags ettermiddag i august. For en plass å se fotball, enten det er live eller via et tvapparat. Sikkelig engelsk trøkk med publikum tett opp mot matta, majestetisk, deilige stramme nettmasker og to lag som ønsker å spella ball. Ingen frykt for lange baller mot Carroll, kanter som Henderson eller kjedelig mentalitet. Wenger vs Ferguson, byggesteinene i det som nå er PL. Hvordan hadde engelsk fotball sett ut uten Ferguson og Wenger, eller United og Arsenal? To klubber med masse historie, enrome fanbaser og god fotballfilosofi. Hva mer kan man be om? Det finnes større kamper på kalenderen, i alle fall for vårt vedkommende, men fyttigrisen så gøy dette blir. Arsenal er i CL og har fått seg en opptur i midtuka mens United og "fergies babies" (skysports tm) er buzzing om dagen. Snart 10 år siden. Oh my så tiden flyr. Husker disse kampene som det var i går. Det er bare å lukte på stemninga i snuttene under og holde pusten, for her skal det deles ut JULING http://www.youtube.com/watch?v=XtwPTMr_akU 3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=h2B53jacfec&feature=related Det som slår meg etter å sett promoer på Youtube noen dager før kampen i en stund er at disse ofte er av mye høyere kvalitet enn vi får servert på tv. Gleder meg til kamp, selv om jeg ikke har nevneverdig tro på annet enn 0 poeng. Kan tippe vår vei at vi aldri har vært større underdogs. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Eg tror det blir tøft for United. Klarer ikke helt å tro at Arsenal er så ferdig som enkelte her inne later til å tro. Og lag som blir undervurdert er skumle, hvertfall når de er av Arsenals kaliber! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Enig, Jotun. Er redd unggutta våre tror dette kan bli enklere enn det egentlig er. Frykter alltid denne type kamper, og jeg tror det vil bli mye jevnere enn folk tror. Vi spilte tross alt jevnt med Tottenham i over 50 min også. Håper allikevel Cleverley og Welbeck starter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 I følge dagens team news fra Wengers pressekonferanse, kan det faktisk være at vi har muligheten til å stille med førsteelleveren jeg satte opp på toppen av siden. Hvis vi gjør det, tør jeg å håpe på ett poeng på søndag. Canal Digital-dekoderen ble for øvrig brutalt myrdet av lynet nå nettopp, så alt tyder på at jeg må se kampen på stream. FFS. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Canal Digital-dekoderen ble for øvrig brutalt myrdet av lynet nå nettopp, så alt tyder på at jeg må se kampen på stream. FFS. Ikke akkurat noen krise i disse dager da Big One kjører et fint Sumo-tilbud. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ser ikke for meg at United skal klare dette. Tipper 0-3 eller 1-4. Book it. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Tror eg skal ha big one til lunsj i morra!!! Takk for tipset. Har tenkt på det, men ser så lite tv at eg glemmer tilbudet hele tiden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Uff. Liker ikke det favoritt-stempelet. Vi skal og bør knuse Arsenal, men jeg tipper uavgjort eller en marginal seier til oss. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Frykter og tror at dette blir en walkover for United. Ser ikke for meg dagens Arsenal har noe å stille opp med. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 de Gea Smalling - Jones - Evans - Fabio Park - Cleverly - Anderson Nani - Rooney - Young Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Ozyakup included in United squad- Dutch reports Ozzy spiller vanligvis som en slags dyptliggende playmaker for reservelaget vårt. Skal han få sin debut på søndag? http://www.youtube.com/watch?v=jLnZnFbhRz4 Edit: Francis Coquelin er visstnok også i stallen. Er nok mer sannsynlig at han starter. Endret 27. august 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Blir en knepen seier for Man United. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ikke overrasket om Rooney starter alene på topp med Giggs som "bindeledd" mellom midtbanen og angrep. Men håper på 4-4-2 og Berba som Rooneys makker Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Norsk Tipping har freakings 6.95 i odds på Arsenal. Tror det er det meste jeg har sett Arsenal har hatt. Og det er jo nesten for bra til å ikke sette penger på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Åsså Norsk tipping? Spenstig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Old Trafford bør tale for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå