Gimlisonofgloin Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Når jeg er tank commander har jeg skikkelige problemer med å få driveren til å gjøre det jeg vil den skal gjøre. Har også prøvd å være gunner/driver, men det funker ikke helt det heller. Er det noen som vet om en side hvor det finnes noen gode tips relatert til dette? Eller om noen kan gi noen gode tips på forumet. Jeg bruker ikke joystick. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Du kan bruke kartet for å gi ordre, du kan også bruke den styreenheten du føler for, men husk at hvis du bruker f. eks. A til å gi ordre om ventresving, må du holde den nede til du peker i rettningen du hadde lyst på. Det som kan funke bedre er å gå inn i tanksen som commander for deretter å forflytte seg til driver-plassen, da styrer du tanksen selv, men gir likevel ordre. Du mister litt av friheten til å kikke i alle himmelrertninger, men tjener en del på å kunne styre unna det værste selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå