Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

merkelig situsajon

Anbefalte innlegg

skal gjøre det kort :p

har hatt en kjæreste som flyttet til polen for å studere medisin i 6 år. vi har vært venner, kjærester siden vi var 15 år. er 22 nå. Vi greide 1 år i avstandsforhold og slo opp sist oktober (ca et år siden). vi slo opp på grunn av skolen krevde mye av tiden hennes og jeg ville det beste for hun og vi ble enige om å kutte ned på kontakten og heller pleie forholdet når hun var hjemme på ferie. planen var/er å holde på og pleie forholdet slik at vi kunne finne tibake om 4 år. ingen har planer om ny kjæreste og hun sa tiligst for noen dager siden at hadde hun flyttet hjem i dag hadde vi blitt sammen. så begge har samme følelsene enda. så vi er mye sammen nå siden hun har sommerferie i 4 måneder, men hun syns plutselig bare vi skal være venner til hun er ferdig med studiene ! det blir for dumt for meg at vi skal bare være venner når begge liker hverandre og har planer om å finne tilbake til hverandre! vi har samme venner og er ute sammen hele tiden..blir det ikke da feil at vi skal ligge med andre og ikke hverandre !? vi gjør nesten alle de tingene vi gjorde før utenom sex og kyssing ! høres det ikke logisk ut og holde gnisten i live når vi er sammen viss vi faktisk elsker hverandre !? ser ut til at vi har helt forskjellig tankegang og det gjør dette vanskelig.

skal jeg bare droppe kontakten med jenta jeg elsker for så å håpe at vi finner tilbake senere i tiden ? har ingen problem med at hun ligger med andre når hun er vekke, men når vi er hjemme og med hverandre så blir det for dumt å kjekke opp andre personer forrant trynet på hverandre vell :p ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...