Phelge Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hva vil dere anbefale som et enkelt system for å vise trafikkstatistikk på et nettsted? Tenker hovedsaklig antall daglige visninger og antall unike visninger, gjerne fremstilt som en graf. Det bør være rimelig enkelt å sette opp, men en viss vanskelighetsgrad kan jeg takle. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Google Analytics er kanskje noe for deg. Registrer deg, skaff koden og lim den inn på hjemmesiden det gjelder. Resten går av seg selv Lenke til kommentar
ivanito Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Google Analytics er kanskje noe for deg. Registrer deg, skaff koden og lim den inn på hjemmesiden det gjelder. Resten går av seg selv Second that. Google Analytics er et fantastisk verktøy til bruk for statistikk. I tillegg brukes det av både nybegynnere og proffer. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hva vil dere anbefale som et enkelt system for å vise trafikkstatistikk på et nettsted? Tenker hovedsaklig antall daglige visninger og antall unike visninger, gjerne fremstilt som en graf. Det bør være rimelig enkelt å sette opp, men en viss vanskelighetsgrad kan jeg takle. Tracewatch er gratis og gir veldig god funksjonalitet. Du trenger bare et minimum av kunnskap for å bruke den. Google analytics er jo for all del ikke dårlig heller da... -Stigma Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg kan anbefale StatCounter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå