positivrealist Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) a Endret 21. mars 2013 av jonr- Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det handler ikke om hvor mye du evt. tjener på bilsalg, men antall biler solgt. Jeg husker ikke det nøyaktige tallet, men det er iallfall over 10 (med mindre tallet har endret seg de siste 3 årene). Hvis det ikke er nok kan du jo evt sette noen av bilene i andres navn, ikke noe galt med det. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hei! Jeg har prøvd å søkt meg litt rundt, men finner ikke noe håndfast informasjon. Er det noen som vet hvor mange biler du har lov til å kjøpe/selge med fortjeneste, uten å måtte betale skatt av gevinsten, på årsbasis? Det ER ingen 100 % handfaste reglar på det området, avgrensing hobby/næring er litt flytande. Utgangspunktet er at hobby går over til næring når du a) driv med noko over ei viss tid (det gjer du), og b) dette "noko" er TENLEG til å gje overskot (det må ei jo seia bilkjøp og -sal er, mange som har seg eit levebrød på slikt). Litt bilsal over tid (altså opplagt meir enn ein...) og du er næringsdrivande - som prisnipp. At du er vorten næringsdrivande tyder at du har plikt til rekneskap etter bokføringslova med tilhøyrande føresegn og næringsoppgåve etter skattelova, nett som alle andre næringsdrivande, og alle tal her skal dokumenterast med faktura ved sal og faktura/annan lovleg innkjøpsdokumentasjon ved kjøp. Som einkvar annan næringsdrivande har du og frådragsrett for varene dine, altså bilar du kjøper, og ymse anna før du reknar ut eit netto overskot. Er det då slik at rekneskapen og næringsoppgåva syner overskot, skal du, som andre næringdrivande, skatta av dette. Syner dette underskot, skal du ha frådrag i anna arbeids-/næringsinntekt same år for dette. Har du notorisk underskot nokre år, og eit ettersyn frå skattestyresmaktene syner at dette er reelt underskot, ikkje taltriksing, vert prosjektet snart "hobby" hjå skattestyresmaktene, av di måten du då driv på opplagt ikkje er EIGNA til å gje eit overskot. Då får du melding om det frå skattestyremaktene, og plikt til å melda frå at om du tek til å driva annleis. Ver og OBS på at som næringsdrivande kjem du inn i problematikken MVA. Ein privatperson har aldri MVA på eit bilsal, av di han då sel eigedom han/ho (eller ein tidlegare eigar) har kjøpt med MVA, eigedom seljaren no har nytta sjølv og så sel. Det finst ein heimel for dette unntaket i MVA-lova. Som yrkesseljar med rekneskapsplikt vert tilhøva annleis. Eg veit bruktbil har litt eigne reglar for MVA (av di dette er BRUKTsal, ikkje av di det er BIL) og dei kjenner eg ikkje detaljane rundt. Her bør du undersøkja ved fylkesskattekontoret ditt, næraste skattekontor har telefonnummer og adresse dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå