TE_Andersen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Avgjør menneskets fremtid, som både mann og maskin. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Håper det kommer en demo, hvis ikke så blir nok dette skyvet langt back i backlog katalogen min...for mye som kommer fremover nå. En får bare håpe det meste av dem andre store leverer bedre en dette. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Dag ein-kjøp for min del. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har bestilt gleder meg nå! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ser meget lovende ut dette ja! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Dette er utvilsomt et spill som må prøves før det kjøpes. Husker at Dragon Age 2 også fikk mye lovord da det først kom ut. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Synd. Dette har fått masse skryt rundt omkring, men for min del blir dette det første av mange kommende titler jeg skal snakke med lommeboka til. Utgivere/utviklere som ikke bryr seg om kunder; ikke kjøpt - ikke spilt. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bare det at det er en verdig oppfølger til originalen sier mye Utgivere/utviklere som ikke bryr seg om kunder; ikke kjøpt - ikke spilt. Hva mener du? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Har forhåndbestilt dette til PC for 148,- Og spillet ser ut som det lever opp til hypen. Ser utrolig heftig ut, og bra det er ikke noe online i spillet!! Er så glad i singelplayer FPS Jeg synes dette og RAGE vil skille seg ut blant skytespillene som kommer denne høsten, og de gjør andre ting mens de holder på selve spillbarheten! Endret 22. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ligger i postekassen i morra. Gleder meg. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Den er likevel i bunn og grunn relativt naiv og virkelighetsfjern (ikke teknologisk men samfunnsmessig), slik vi har lært å forvente oss fra mange spillutviklere. Her er det ikke noe så realistisk som kamp om profitt mellom internasjonale selskaper som styrer, men i stedet fantasier om tåpelige hemmelige organisasjoner. men jeg hadde personlig likt å se en mer realistisk, rasjonell og derfor mye mer relevant takling av en av fremtidens unektelige største utfordringer Meh, jeg leser heller en bok med en liknende historie. Noen anbefalinger? 1984 og Neuromancer er allerede på lista. Jeg har også sett Ghost in the Shell. Men jeg likte anmeldelsen! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vurderer å kjøpe det kun pga musikken. 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Spelet er sjølvsagd best om du snik seg fram i staden for å skyte på alt. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Craap. Spillet er preloaded på Steam og blir låst opp midnatt her i statene. Fristelsen til å sitte å spille hele natten, selv om jeg skal jobbe i morgen, er hard å motstå! Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bra skrevet anmeldelse. Gamezone sendte min AUG versjon i går så jeg venter spent på posten. VPN er klar for tidlig "unlock" Lenke til kommentar
nems Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kjøpt ja. Gleder meg til å teste det og se om jeg fortsatt kan stole på reviews eller om jeg må nedjustere min tiltro Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Så nettopp Gametrailers sin anmeldelse av spillet og det så rett og slett veldig middelmådig ut. Jeg tror jeg står over dette inntil det kommer i tilbudskurven. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Så nettopp Gametrailers sin anmeldelse av spillet og det så rett og slett veldig middelmådig ut. Jeg tror jeg står over dette inntil det kommer i tilbudskurven. Så et spill med snittkarakter på 88% er middelmådig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå