m4rkus94 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hei! jeg har klart og få virus på facebooken min.. Jeg sier automatisk "hi" til masse folk uten at jeg skriver det selv, noe som resulterer til mange skriver hei tilbake.. og jeg må forklare at det er virus. Etter at personen har svart kommer det automatisk: "wanna laugh?)" fra meg. så linker det til en link hvor jeg tror viruset stammer fra.. noen som har peiling på hvordan jeg får vekk dette? Lenke til kommentar
kgau Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hei! jeg har klart og få virus på facebooken min.. Jeg sier automatisk "hi" til masse folk uten at jeg skriver det selv, noe som resulterer til mange skriver hei tilbake.. og jeg må forklare at det er virus. Etter at personen har svart kommer det automatisk: "wanna laugh?)" fra meg. så linker det til en link hvor jeg tror viruset stammer fra.. noen som har peiling på hvordan jeg får vekk dette? Still PC'en tilbake til før du fikk viruset, bytt passord på facebook og i verste fall kontakt facebook sin support og forklar deg. De kan sikkert hjelpe deg om alt annet failer =) Lenke til kommentar
m4rkus94 Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Hei! jeg har klart og få virus på facebooken min.. Jeg sier automatisk "hi" til masse folk uten at jeg skriver det selv, noe som resulterer til mange skriver hei tilbake.. og jeg må forklare at det er virus. Etter at personen har svart kommer det automatisk: "wanna laugh?)" fra meg. så linker det til en link hvor jeg tror viruset stammer fra.. noen som har peiling på hvordan jeg får vekk dette? Still PC'en tilbake til før du fikk viruset, bytt passord på facebook og i verste fall kontakt facebook sin support og forklar deg. De kan sikkert hjelpe deg om alt annet failer =) hvordan tilbakestiller jeg pcen? Endret 22. august 2011 av m4rkus94 Lenke til kommentar
kgau Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvordan stiller jeg tilbake pcen? Vanskelig å forklare i bare tekst. Men prøv noe lignende dette. Start opp PC'en i sikkerhetsmodus (litt forskjellig fra merke til merke, men det kan du google, eller bare prøve alle F-tastene i tur og orden før windows starter). Deretter når PCen starter går du til kontrollpanelet, og trykker på gjennoppretting. Starter maskinen på nytt og voila. Prøv og skriv tilbake hvordan det går. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå