Gå til innhold

Kan ikke overklokke 9800 Pro med Rage3DTweak?

John P.

Anbefalte innlegg

Hei - jeg prøver å overklokke mitt Hercules Radeon 9800Pro kort ved hjelp av Rage3DTweak, men det ser ikke ut til å fungere.

Når jeg går inn på Overclocking tab'en, kan jeg sette nye hastigheter, og også opprette en spill profil med denne nye hastigheten, men når jeg så klikker Apply skjer det ingenting - det vil si - skjermen flimrer et hundredels sekund, og så er innstillingene tilbake til default igjen...

Hvis jeg klikker OK isteden, og så går inn igjen på Overclocking tab'en, er innstillingene tilbake på default da også(378Mhz x 337,50 Mhz).

Når jeg går til All Programs(engelsk XP Pro)/Rage3DTweak/Troubleshoot Overclocking, står det "Windows is reporting that you have two videocards installed" eller noe i den duren.

Men dette er jo fordi kortet støtter dual screen, og står derfor oppført som "to kort" i Device Manager.

Jeg kjører de nyeste driverene fra ATi(Catalyst 3.6), med kontrollpanelet og altså nyeste version av Rage3DTweak.

Kan det være at Rage3DTweak ikke er kompatibelt med 9800?

Kan det være SmartGart som ikke lar meg forandre innstillingene?

Kan det være at driverne er for nye i forhold til nyeste version av Rage3DTweak?

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...