krabbelax Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Moren min liker ikke dama, hennes mor likte ikke meg men synes forholdet mellom oss er bra nå etter at hun ble kjent med meg, moren min sa vist nylig at hun foretrakk exen min.. :S Så.. jeg er halvt norsk filipinsk, dama er 100% filipinsk som er muligens hvorfor mødrene ikke liker det, eller, hennes mor liker jo forholde nå da, mamma ville mest sannsynlig likt dama men hun holder seg vekke så det er ingen kontakt mellom de. Spørsmålet er om jeg skal kutte det og bare være venner med dama før det blir virkelig virkelig seriøst! vært sammen 3 fine måneder btw eller om jeg skal forsette å leve videre med jenta jeg liker men det kan bli super awkward pga mamma Litt ekstra info: er 18år, dama er 17, ex er 16 og 100% norsk Mamma spørte alltid om eksen ville ha mat eller noe slik når hun var på besøk, har hatt dama mi et par ganger på besøk, mora mi er alltid musestille :S mamma spurte alltid før mange spørsmål om eksen, dama jeg er med nå er hun musestille om.. wtfbitch ;S søker råd Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 er det dama di el mora di du skal bo sammen med resten av livet? lett valg, velg dama. 1 Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Hvis du virkelig er glad i denne dama så ikke dropp henne p.g.a. mora di! Du er 18 nå og kan bestemme selv. Godt å høre at hennes mor liker deg da Men hvordan er forholdet mellom deg og exen? Hvis det ikke var klart nok... Gå for dama! Endret 22. august 2011 av mw2_knifer1 Lenke til kommentar
krabbelax Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Hvis du virkelig er glad i denne dama så ikke dropp henne p.g.a. mora di! Du er 18 nå og kan bestemme selv. Godt å høre at hennes mor liker deg da Men hvordan er forholdet mellom deg og exen? Hvis det ikke var klart nok... Gå for dama! Helt chill mellom meg og eksen, holdt på en stund men begge fant ut at det ikke var den rette kjemien mellom oss, jeg for eksempel hadde det kjekkere med andre jenter.. Var såklart trist da vi slo opp det vi hadde,, men det funket bare ikke, men vi er nå venner idag og snakker i ny og ne men merker det at hun sakte men sikkert forsvinner utav livet med mindre jeg går inn for å holde aktiv kontakt takk for svar begge to! Endret 22. august 2011 av krabbelax Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 La exen gli sakte men sikkert ut av livet ditt du Sats på dama, ingen tvil Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Damer er midlertidige. Mødre er for livet. 1 Lenke til kommentar
krabbelax Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Er vel egentlig mer enn midlertidig om forholdet varer livet ut? men litt for tidlig å si noe om det selv om vi har det fint sammen Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Du er 18 og flytter vel snart ut og om ikke altfor lenge. Om du virkelig liker dama så gå for henne. Om det skjærer seg mellom du og dama så vil mødre alltid tilgi Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 jeg har erfaring med at når mamma ikke liker guttene jeg tar med hje, så har de alltid vist seg å ikke være noe å spare på. Jeg tar alltid mammas råd med i betraktning, også nå som jeg er blitt voksen, men jeg tror du har godt av å ta egne valg i den alderen du er nå. Høres ut som om du har respekt for moren din, siden du faktisk vurderer å gjøre det slutt, men hun vil alltids tilgi deg om noe skjærer seg, som en tidligere sa Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 La exen gli sakte men sikkert ut av livet ditt du Og her tenkte jeg ikke koffert.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå