vikingkylling Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nettopp sett første episode av "Er dette morsomt?" på TV2, og ærlig talt skjønner jeg ikke poenget. Jeg ville ha stemt nei på samtlige innslag, inkludert programlederne. Er det noen som faktisk syntes det var morsomt? Vi snakker en fyr som synger en sang med en bøtte på hodet, og noen tullinger som danset i trikot. Og folk klikker fullstendig av latter? Hvorfor? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Og folk klikker fullstendig av latter? Hvorfor? Antagelig har de blitt varmet opp av en eller flere komikere på forhånd, de ler mye fortere da. Personlig syntes jeg det var ett par halvveis artige innslag der, men generellt sett bare ting som blir for dumt... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tørre humorn var det eneste jeg lo litt av iallefall. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vel, jeg lo ikke. Noen som vet om de serverte alkohol der, for å få folk til å le enklere? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Vel, jeg lo ikke.Noen som vet om de serverte alkohol der, for å få folk til å le enklere? Jeg måtte nok ha fått litt sterkere saker enn det for å le. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg måtte nok ha fått litt sterkere saker enn det for å le. Det var en ting jeg savnet som kunne vært morsomt. Hva hvis hele publikum hadde bestemt seg for å kaste på programlederen eller Dorthe Skappel (selvsagt ikke en del av "manuset")? Det hadde vært en viss forbedring. Var dette premiereprogrammet? Går vel sikkert samme vei som Bingo Bingo, så det aldri, men hørte det var omtrent like bra som det et traktordekk smaker godt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Jeg satt faktisk og håpet de ville kaste på programledren. Dessverre var det bare to innslag de ikke syntes var morsomme, så det ble lite kasting. Ja, dette var første (og forhåpentligvis eneste) episode så langt. Jeg kommer ikke til å se neste, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Og hva i all verden var "greien" med han som gikk rundt i bar overkropp og med svart sløyfe? Jesus. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Det var første hint hvor tragisk dette kom til å bli. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hm ja dette var underholdning på høyt niva :O 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå