Gå til innhold

Må jeg kjøpe ny PS3 ?

Charlo

Anbefalte innlegg

Yes da ser det ut som 60gb konsollen fra launch ikke vil samarbeide mer. Velkjente problemet med at cden/blu-rayen ikke vil ut av konsollen og den bare skrur seg av. Etterfulgt av det gule lyset.

Hvordan blir det å sende inn denne til Sony da? Kjøpt fra Usa for 5000,- +++ og hvis det koster meg flere hundre kroner å fikse denne kjøper jeg bare ny. Litt synd egentlig for jeg syntes ikke den nye er noe fin. Liker piano lakken på den gamle. ps2 emulatoren og minnekort inngangene er ikke så farlig. Men stil er viktig vettu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes da ser det ut som 60gb konsollen fra launch ikke vil samarbeide mer. Velkjente problemet med at cden/blu-rayen ikke vil ut av konsollen og den bare skrur seg av. Etterfulgt av det gule lyset.

Hvordan blir det å sende inn denne til Sony da? Kjøpt fra Usa for 5000,- +++ og hvis det koster meg flere hundre kroner å fikse denne kjøper jeg bare ny. Litt synd egentlig for jeg syntes ikke den nye er noe fin. Liker piano lakken på den gamle. ps2 emulatoren og minnekort inngangene er ikke så farlig. Men stil er viktig vettu.

Du kan kjøpe min :p

Regner med at du må betale frakt fra og til USA-leverandøren. Om reklamasjonen gjelder ennå kommer vel an på hvordan reglene er i USA og hvor lenge du har hatt PS3en. Noen hundre kroner vil det garantert koste å få en ny tilbake.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

helvete, er det flere som har 60 gb konsoll fra Usa/canada her? Jeg kontakte nordisk film og de sa jeg måtte kontakte forhandler og leverer inn der. JAAAAA god plan, jeg setter meg i roboten min med engang til canada.

Så planen blir da 1. Demonterer hele ps3 konsollen for å få ut Cod' cden og så er det vel bare å bruke hardisken fra 60 giggen over på en ny Slim 320gb konsoll ?

Jeg gidder ikke å stresse med å sende over konsollen, få toll begge veier og betale for reparasjon der. Jeg tviler på at de har noe særlig garanti der hvor jeg kjøpte den. 30 dager står det haha

Kjøpte min Mai 2007

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...