Suppelars2k Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 K-DoG siste gang jeg sier det --> det heter tidsPUNKT ikke pungt *PIRKE PIRKE* Lenke til kommentar
power Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det er utrolig tragisk å se hvor mye et spill kan dominere en persjon.. Er det det dere definerer som "Letteid" ? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det er utrolig tragisk å se hvor mye et spill kan dominere en persjon.. quote] En persjon faktisk HAHA, jeg synes det var ganske morsosamt jeg faktisk.. men nå er jeg beite trøtt og da.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det er utrolig tragisk å se hvor mye et spill kan dominere en persjon.. Er det det dere definerer som "Letteid" ? Heldigvis var det bare skuespill da. Kul film! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Rå film. Selv om det var iscenesatt lo jeg godt av den. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Artig Noen ER sånne Jeg er faktisk slik som det der :oops: Men det er etter nesten 1 box me redkick noen liter cola å druesukker. P.S: Tastaturet ble fakisk kasta ut vinduet, men vi hadde bare det digitale foto kameraet mitt, å det klarte å slutte å filme ide jeg tok opp tastaturet løsna ledninga å jor meg klar til å kaste på nytt. Det fikk heller ikke med at jeg forstua storetåa når jeg sparka til hugge stokken som man kan se litt av atme gressklipperen. jaja, blir lan et lite lan igjenn snart.. Kansje d blir noe morrsomt igjenn da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå