CaNaBiS Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Tastaturet mitt ble litt eid sist helg: http://home.no.net/canabiz/canabiz_eid_by_rubzt.avi Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kommer bare til Siden Finnes Ikke, og så blir jeg vidresent til www.start.no Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Slutt å røyk så mye, post linker som funker istede? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 hehe, ops, glemte brukernavnet.. btw, jeg røyker ikke canabis, men litt plantesaft er da godt Lenke til kommentar
jokki Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hehe var det deg som ble "litt" sur på tastaturet Skaff deg noen beroligene piller Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Tastaturet mitt ble litt eid sist helg: http://home.no.net/canabiz/canabiz_eid_by_rubzt.avi herli å se Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har aldri tatt av sååå mye for å ha blitt eid i CS, siden jeg blir det hver eneste gang jeg spiller Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Sorry, men det opptaket med en Gsmart virker litt iscenesatt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Sorry, men det opptaket med en Gsmart virker litt iscenesatt neeei ... sier du det? hva da mener du? det med at tastaturet er løst? at Pcen ikke tålet at tastaturet får slag på seg? hva får det til å tro det? (og det faktumet at kameraet pekte på han på riktig tidspungt) Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 *lol* Gøy uansett... Meg på golfbanen kan ta av en smule Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 + at vis man ser nøye etter så er skjermen for blå for cs. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Sorry, men det opptaket med en Gsmart virker litt iscenesatt neeei ... sier du det? hva da mener du? det med at tastaturet er løst? at Pcen ikke tålet at tastaturet får slag på seg? hva får det til å tro det? (og det faktumet at kameraet pekte på han på riktig tidspungt) Kan jo vær noen av kompisene hans spilte han et puss ved at de cheata,og hadde planlagtlagtlitt? Hvis du ser etter så har han ikke noe tråd på tastaturet noe som betyr at han har trådløst. Det med at pc-en skrur seg av har jeg ikke noen logisk forklaring på. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 så ikke på klippet så jeg vet ikke helt hva som var der, men på VoC i vinterferien var det i alle fall en fyr (lettere mentalt ustabil, ja) som løfta tastaturet over hue og slang det godt i golvet da strømmen gikk... japp, han spilte CS... så det KAN skje... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hvis du ser etter så har han ikke noe tråd på tastaturet noe som betyr at han har trådløst.. hvis du ser etter at tastaturet har havnet i hager så ser du et det ikke er trådløst .. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hvis du ser etter så har han ikke noe tråd på tastaturet noe som betyr at han har trådløst.. hvis du ser etter at tastaturet har havnet i hager så ser du et det ikke er trådløst .. Ja faktisk. Bra observert. Snart må vel canabiz fortelle litt ell hva?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Tror neppe han prøve å få oss til å tro at dette er ekte og tilfeldig. No f*cking way :o Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Sæff var det tilllaga... Vi hadde sotte å sett på slike filmer, der folk klikker.. å fant på å finne på noe selv. (Tastaturet hang faktiskt fast, men jeg klippet bort den delen der jeg tok tastaturet oppigejnn, løsna ledninga å kasta på nytt.) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Sæff var det tilllaga... Vi hadde sotte å sett på slike filmer, der folk klikker.. å fant på å finne på noe selv. (Tastaturet hang faktiskt fast, men jeg klippet bort den delen der jeg tok tastaturet oppigejnn, løsna ledninga å kasta på nytt.) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Trodde han skulle til å kaste ut keyboardet og hoppe etter og smadre det jaja...han tok seg ihvertfall en tur ut for å kjøle seg ned og ikke så mye bråk og banking inne (som på LAN party) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Artig Noen ER sånne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå