Gå til innhold

Bildelagringstjenester på nett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

expono.com lovte å komme med et slikt sammarbeid, og jeg mener japanphoto ble nevnt konkret, eventuelt at japanphoto ymtet frampå at de var i ferd med å inngå et sammarbeid med expono. Men, det har ikke skjedd noe på expono på svært lang tid, heller ikke i forhold til faktisk å tilby en slik mulighet.

Jeg vil ikke anbefale å ta i bruk expono.com nå annet enn for å sjekke ut hva de har å tilby, og hvordan de har løst ting. Det er mye godt å si om tjenesten, men inntil de viser at de satser igjen så må tjenesten anses som døende, dessverre.

Lenke til kommentar

expono.com lovte å komme med et slikt sammarbeid, og jeg mener japanphoto ble nevnt konkret, eventuelt at japanphoto ymtet frampå at de var i ferd med å inngå et sammarbeid med expono. Men, det har ikke skjedd noe på expono på svært lang tid, heller ikke i forhold til faktisk å tilby en slik mulighet.

Jeg vil ikke anbefale å ta i bruk expono.com nå annet enn for å sjekke ut hva de har å tilby, og hvordan de har løst ting. Det er mye godt å si om tjenesten, men inntil de viser at de satser igjen så må tjenesten anses som døende, dessverre.

Stemmer expono var det!

Fant tilogmed posten fra Japanphoto (jpStoney) der de skriver om muligheten for å kunne fremkalle direkte fra nett.

Men ser at tjenesten ikke har utviklet seg noe på de siste to årene..

Jeg har en hel haug med bilder fra et slektstreff, både bilder fra nåtid, og en masse avfotograferte gamle s/h bilder. Tanken var å laste alt dette opp til en slik nettbasert tjeneste, for å så la alle i slekta selv velge hva de evt vil fremkalle. Er det noen som vet om en slik tjeneste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...