MirusMentis Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Leter etter en Norsk(?) bildelagringstjeneste tilsvarende flickr/500px som var omtalt her på forumet for en stund siden. De hadde samarbeid med japanphoto slik at man kunne sende bilder til fremkalling direkte fra albumene. Noen som husker hva den het? Lenke til kommentar
kgau Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Leter etter en Norsk(?) bildelagringstjeneste tilsvarende flickr/500px som var omtalt her på forumet for en stund siden. De hadde samarbeid med japanphoto slik at man kunne sende bilder til fremkalling direkte fra albumene. Noen som husker hva den het? Vet ikke helt om dette stemmer men: http://www.japanphotoxxl.no/ Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) www.eurofoto.no ?? Edit; Leste ikke det med japanphoto, så da er det nok ikke den. Endret 22. august 2011 av awesnes Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Navnet startet på E mener jeg.. De hadde samarbeid med japanphoto, tror JP har(hadde?) en egen representant her på forumet som reklamerte litt for denne løsningen. http://www.japanphotoxxl.no/ er vel noe annet? Fremkalling i stort format. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 expono.com lovte å komme med et slikt sammarbeid, og jeg mener japanphoto ble nevnt konkret, eventuelt at japanphoto ymtet frampå at de var i ferd med å inngå et sammarbeid med expono. Men, det har ikke skjedd noe på expono på svært lang tid, heller ikke i forhold til faktisk å tilby en slik mulighet. Jeg vil ikke anbefale å ta i bruk expono.com nå annet enn for å sjekke ut hva de har å tilby, og hvordan de har løst ting. Det er mye godt å si om tjenesten, men inntil de viser at de satser igjen så må tjenesten anses som døende, dessverre. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 expono.com lovte å komme med et slikt sammarbeid, og jeg mener japanphoto ble nevnt konkret, eventuelt at japanphoto ymtet frampå at de var i ferd med å inngå et sammarbeid med expono. Men, det har ikke skjedd noe på expono på svært lang tid, heller ikke i forhold til faktisk å tilby en slik mulighet. Jeg vil ikke anbefale å ta i bruk expono.com nå annet enn for å sjekke ut hva de har å tilby, og hvordan de har løst ting. Det er mye godt å si om tjenesten, men inntil de viser at de satser igjen så må tjenesten anses som døende, dessverre. Stemmer expono var det! Fant tilogmed posten fra Japanphoto (jpStoney) der de skriver om muligheten for å kunne fremkalle direkte fra nett. Men ser at tjenesten ikke har utviklet seg noe på de siste to årene.. Jeg har en hel haug med bilder fra et slektstreff, både bilder fra nåtid, og en masse avfotograferte gamle s/h bilder. Tanken var å laste alt dette opp til en slik nettbasert tjeneste, for å så la alle i slekta selv velge hva de evt vil fremkalle. Er det noen som vet om en slik tjeneste? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 http://www.fotoknudsen.no/magasin/OBS-trygg-og-sikker-lagring/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå