Pernambucano Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bestilte meg iPad 2 fra Eplehuset.no i sted (16 GB, kun WiFi), i tillegg til SmartCover, Apple Digigal AV Adapter og Dock. Noen med erfaring fra hvor lang tid det vil ta før pakken er på postkontoret? Bor i Oslo. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ja si det. Typisk tid er jo rundt 2-5 dager, men jeg tipper 2-3. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvorfor gikk du bare ikke innom en Eplehuset butikk? Er samme pris tror jeg Da hadde du sittet med den i hendene nå. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Eplehuset.no sender vel fra Oslo Ikke umulig du kan hente den på postkontor/butikk samme dag den sendes, skjedd med meg iallfall Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvorfor i alle dager kjøpte du fra eplehuset og ikke direkte fra apple? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvorfor i alle dager kjøpte du fra eplehuset og ikke direkte fra apple? Helt sikkert fordi det er kortere leveringtid og akkuratt samme pris Lenke til kommentar
Pernambucano Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Hvorfor gikk du bare ikke innom en Eplehuset butikk? Er samme pris tror jeg Da hadde du sittet med den i hendene nå. Jobber hele denne uka mens Eplehuset er åpent. Hvorfor i alle dager kjøpte du fra eplehuset og ikke direkte fra apple? Pga leveringstid (forhåpentligvis) og at den havner på postkontoret uten så mye krimskrams som jeg opplevde sist jeg bestilte direkte fra Apple. Lenke til kommentar
Pernambucano Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Da var den sendt, fra Ålesund av alle steder. Regner med at den her på postkonteret her hjemme i morgen eller torsdag. Gleder meg! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg bestilte min på en onsdag kveld, den ble postlagt i Ålesund torsdag og på mitt lokale postkontor lørdag morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå