thoar Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bakgata Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har sett noen av de siste bildene dine, og liker det jeg ser. Alltid en viss fare for at bildene blir litt "skitne", men jeg synes du balanserer dette veldig bra. Godt jobba dette synes jeg. Lenke til kommentar
thoar Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Har sett noen av de siste bildene dine, og liker det jeg ser. Alltid en viss fare for at bildene blir litt "skitne", men jeg synes du balanserer dette veldig bra. Godt jobba dette synes jeg. Takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Herlig stemning i bakgata!! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvis du godt kunne vært uten de problemene med himlen, hovofor gjorde du iikke noe med den før du la det ut? Normalt kommer slike ting av at man rett og slett har "dratt for hardt i spakene", altså dratt på for mye fargemetning, filter osv... Dersom du ser når ting oppstår underbehandling vil du også lære deg å unngå dem. Et alternativ er jo å legge originalhimmel som eget lag under og pensle frem dette helt eller delvis slik at du får frem originalhimmel og evt kjøre en egen behandling på denne. Skulle jeg gjette kommer den noe kunstige fargen i hemmelen av enten en fargeregulering i en effekt du har lagt på eller f.eks for mye pådrag av fillight eller lignende. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Et praktfullt bilde men som nevnt er himmelen litt "rar" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg