Vegard_Pedersen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har fått problemer med installasjon av Windows 7 på min Mac. Etter å ha delt opp harddisken i to partisjoner fikk jeg problemer da bootingen startet. Det eneste som står på skjermen er: ''CDBOOT: Cannot boot from CD - Code: 5''. Macen er låst, og det er ikke mulig å få åpnet cd-rom. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Issun Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Mener du når du skal installere windows? Kan du ikke bare starte på nytt i mac og ta ut platen? Lenke til kommentar
Vegard_Pedersen Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Får det ikke til. Er ny med Mac så vet ikke løsningen på dette. Det må vel være mulig å starte på nytt i Mac som du sier? En knapp eller noe som gjør til at jeg kan velge å komme tilbake til Mac? Lenke til kommentar
Issun Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ved startup, hold "alt-knappen" inne og velg Macintosh HD. Lenke til kommentar
Vegard_Pedersen Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Tusen takk for hjelpen Er det forresten noen som vet hva som er galt med windows 7 cden når jeg får en slik melding? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Anbefaler dette forumet Endret 4. september 2011 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Innstaler windows 7 gjennom bootcamp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå