Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte kontakt?

Anbefalte innlegg

Når man holder på med noen? :)

Har merket at han jeg holder på med ikke sender like mye meldinger som før. Når jeg blar tilbake 2-3 uker så fikk jeg godnatt meldinger og diverse hver dag x flere til dagen. Nå får jeg kanskje annen hver dag.

Hvorfor skjer dette? Er det det at interessen minker? Eller at han er på vei til å miste interessen?

Hva bør jeg gjøre? Tidligere trengte jeg aldri å beskymre meg for det tikka inn meldinger konstant. Nå sitter jeg nermest å nistirrer på mobilen for å se om jeg skal få melding eller ikke.

(Og ja, jeg har tatt kontakt jeg også! så det er ikke slik at han ikke får respons fra meg)

Bør jeg beskymre meg?:ermm:

Postet av anonym: 8656d3d33b12ce3ede0b8ed7a39ecba5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke alltid gutter syns det er så kult og være først ute med og sende melding ogslikt.. helt ærlig så er det mye kosligere om jenta sender først hvis dere holder på, får de skjønner gutten at du tenker på han og det liker han hvis han er interrisert ;)

Om jeg får spørre hvor gammel er du? :p

Lenke til kommentar

Tidligere trengte jeg aldri å beskymre meg for det tikka inn meldinger konstant. Nå sitter jeg nermest å nistirrer på mobilen for å se om jeg skal få melding eller ikke.

Postet av anonym: 8656d3d33b12ce3ede0b8ed7a39ecba5

Vel, det er jo tydelig at uansett hva han prøver på, så funker det. Gleder du deg ikke mer til å få en melding nå som du ikke får dem like ofte?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...