MR-X Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) TV'en skal være koblet til en PC med hdmi out, som kjører openelec.tv / XMBC Sekundær rolle, kjøre xbox 360 / Nintento wii spill - men dette er veldig sekundært da jeg i praksis bare spiller når kompiser er på besøk til Gears of War + øl kvelder Størrelse: Ser for meg en tv som er minimum 42", helst større. Sitter 3 meter unna tv'en Budsjett: 4-6.000 kr Innganger: 2 x hdmi - en direkte fra pc og resten via Denon AVR-2807 med HDMI in / out Har en ide om at plasma er best til film, men jeg har egentlig ikke snøring. Viktig at det ikke kommer noe støy fra tv'en - vifter / brumming. Håper noen eksperter har noen bra tips til meg Endret 22. august 2011 av MR-X Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Sitter med samme problemet egentlig, så bare hiver denne i mine innlegg. Ser på en 47" LED selv nå. Trodde LED var det ultimate, men da samme str er til samme pris må det vel være noe bildeforskjeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå