Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Etterlysning av informasjon hos nettbutikker

Anbefalte innlegg

Hei, vil for det første takke for at man har en tilstedeværelse fra nettbutikkene her på forumet, og som tidligere har vist at de er åpne for forslag fra oss ihht tilbakemelding på produkter og lignende.

Jeg vil rette fokus mot markedet for bærbare pcer, da jeg personlig er på jakt etter en slik. Jeg synes det er UTROLIG tungvint å måtte sende mail til kundeservice hos samtlige nettbutikker for å få vite minnebussbredden målt i bit på skjermkortene maskinene leveres med.

Dette er en solid indikator på hvilken versjon av et grafikkort som leveres med maskinen, (jepp, eksempelvis en geforce 560m og en annen 560m kan ha ulik ytelse og hardwaremessig konfigurasjon), og jeg vet at i allefall JEG hadde blitt snurt om maskinen jeg kjøpte brukte 96 pipelines istedet for 144, uten NOEN indikator på dette på spesifikasjonslistene. Noe som vil betydd en retur. Og ingen blir glade av returer.

For dere som tenker "Holder det ikke at bussen er stor nok til at jeg kommer meg hjem på lørdagsnatta", så har Andrull skrevet en flott gjennomgang HER om hva bussbredde betyr for deg og dine kjære.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...