Gå til innhold

Politiet stopper deg om bildene du tar ikke er pene nok


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært morsomt å få noe håndfast og ikke bare "jeg hørte at.. <random påstand ang. lov>".

 

Rare lover i USA

Takk for lenken, men blir akkurat som jeg sa; oppramsing av random lover uten kilder.

 

Vel, du mener at jeg/vi skal gjennomgå absolutt alle former for lovverk i alle amerikanske stater for å stadfeste kilder ?

 

Dette har florert på nettet i årevis og opprinnelse-kilder blir vanskelig og finne.

 

Her er nettside som har linker til div. underfundige lover, så da kan du selv stadfeste realiteten i disse.

Lenke til kommentar

Hadde vært morsomt å få noe håndfast og ikke bare "jeg hørte at.. <random påstand ang. lov>".

Rare lover i USA

Takk for lenken, men blir akkurat som jeg sa; oppramsing av random lover uten kilder.

Vel, du mener at jeg/vi skal gjennomgå absolutt alle former for lovverk i alle amerikanske stater for å stadfeste kilder ?

Dette har florert på nettet i årevis og opprinnelse-kilder blir vanskelig og finne.

 

Her er nettside som har linker til div. underfundige lover, så da kan du selv stadfeste realiteten i disse.

Det var da svært så vanskelig du skulle være? Jeg bare sa at det hadde vært morsomt å se en liste som faktisk hadde reelle kilder og ikke den samme gamle lista som florerer på forskjellige nettsider.. Har da virkelig ikke påstått noenting. Krever da virkelig ikke at du skal ta deg av den oppgaven. Kverulant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var da svært så vanskelig du skulle være? Jeg bare sa at det hadde vært morsomt å se en liste som faktisk hadde reelle kilder og ikke den samme gamle lista som florerer på forskjellige nettsider.. Har da virkelig ikke påstått noenting. Krever da virkelig ikke at du skal ta deg av den oppgaven. Kverulant.

 

Hvordan du finner posten min kverulantisk får du stå for selv, prøver bare og gi et fornuftig svar.

 

Som jeg sier i forrige post så er det vanskelig å finne opprinnelsen uten og lese selve lovverket, det beste jeg finner er siden jeg linker til i forrige post, der har du noen direktelinker til selve paragrafene i lovverket.

 

Edit: her har du en lov som forbyr dansing på spisesteder såfremt restauranten ikke har lisens for og spille kabaret, for da er det lov å danse.

 

Men nå får det være nok OT.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

http://www.infowars.com/man-faces-life-in-jail-for-recording-police/

 

41-year old Illinois mechanic Michael Allison faces life in jail for recording police officers after authorities hit him with eavesdropping charges based on the hoax that it is illegal to film cops, a misnomer that has been disproved by every other case against people filming police officers being thrown out of court.

 

The state of Illinois is trying to charge Allison with five counts of wiretapping, each punishable by four to 15 years in prison.

 

Riktignok gjelder dette filming, men jeg føler det passer inn her...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...