settings Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 HJELP!. kort story - skjermen blir svart med for høy oppløsning. lang story - jeg flytta pcen fra et rom til et annet, da jeg kobla den opp ble skjermen svart etter at windows 7 starta, fikk ikke "innloggings siden" starta pcen i lav oppløsnings modus og fikk bilde. men når jeg setter opp oppløsninga blir skjermen svart eller flimrer. Trenger virkelig hjelp med dette... Bruker akkurat samme utstyr som før jeg flytta pc en. har en Acer M3800 med et gainward skjermkort. annyone? ps. har sjekka fester, strøm, om kortet er skikkelig inne, osv. bare så ingen genier spør om det... veldig takknemlig for hjelp Lenke til kommentar
c0rtex Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ikke helt sikker på om det har noe å si, men skjekk om du bruker samme utgang fra pc'n og samme ingang til skjermen. Har du prøvd å restarta pc'n? Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 hva mener du med "samme ingang"? bruker en dvi kabel fra pc til skjerm restarta flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå