Astrid E. Saltveit Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tøff i trynet... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skikkelig tøff i tryne, skarp og kjempefin!! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Synes du har fått til en flott og nær makro med fine farger. Har prøvd meg litt selv på håndholdt og det er absolutt ikke lett. Synes det ofte er vanskelig å få til de helt store komposisjonene, i allefall når man skal få med seg flyktige innsekter som fluer. Men synes du kommer veldig greit ut av dette også. Flott jobba. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Du har fått god skarphet på flua i hoderegionen, og flua er fint plassert i billedflaten. Synes kroppen "gror" noe sammen med senter av blomsten. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Skikkelig tøff i tryne, skarp og kjempefin!! Tusen takk for kommentaren! Synes du har fått til en flott og nær makro med fine farger. Har prøvd meg litt selv på håndholdt og det er absolutt ikke lett. Synes det ofte er vanskelig å få til de helt store komposisjonene, i allefall når man skal få med seg flyktige innsekter som fluer. Men synes du kommer veldig greit ut av dette også. Flott jobba. Tusen takk for kommentaren! Ja, dette med makro har sine sider og det aller meste går i søpla - desto mer gøy de gangene det klaffer! Du har fått god skarphet på flua i hoderegionen, og flua er fint plassert i billedflaten. Synes kroppen "gror" noe sammen med senter av blomsten. Takker så mye for kommentaren! Jeg ser du kan ha rett i det med at kroppen gror sammen med senter av blomsten - vet ikke helt hva jeg skulle kunne gjort for å ungå det heller...? Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skikkelig tøffing og flott makro Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Klar så det holder i hode. Er nok enig i at flua gror noe sammen med bakgrunnen her. Keep Working. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg