moby_duck Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hallo! I dag fikk vi skole-PC, og jeg er faktisk positivt overrasket med maskinen. Alt utenom operativsystemet. Hjemme har jeg blitt vant til å ha alt på engelsk, og jeg vil gjerne bytte det til engelsk på skole-PCen hvis det er mulig. Det er ikke et stort problem, men det gjør det ganske mye vanskeligere å måtte oversette hver gang man skal gjøre noe på PCen. Det tok meg laaang tid å finne ut at properties var egenskaper Og i tillegg blir alt software automatisk på dårlig oversatt norsk. Så da lurer jeg på... Er det mulig å bytte språk uten å måtte reboote hele operativsystemet, noe som er umulig med tanke på begrensninger pga at det er skole-PC? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Så vidt jeg vet er dette kun mulig om maskinen har Windows 7 Ultimate, ellers må hele pc'en rebootes og jeg tviler at systemansvarlig går med på det. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Antar at det er windows 7 enterprise siden det er skole-pc? Isåfall skal det vere så enkelt som å laste ned engelsk språkpakke fra Windows Update, og bytte fra kontrollpanelet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå