Karl-Ivar Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 En august himmel. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg var ferdig på jobb og oppdaget et nydelig skue på himmelen, skyndte meg heim etter kamera. Da jeg kom fram var det allerede litt på retur. Men dette ble resultatet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ett flott bilde av solens spill i skyene, hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg trodd att du har dradd i noen spaker her, men det har du ikke jeg oppserverte det samme lysspillet i går kveld Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Utrolige farger - får vel tro det er ekte, da, når dere er to som har sett det... Et spektakulært syn og flott gjengitt. Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nydelige varme farger. Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Et fantastisk lys for tiden, du har fanget stemningen bra her Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er nogle meget flotte farver på har fanget. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Flotte farger over flotte fjell. Litt småpirk bare. Klarer ikke bli enig med meg selv om jeg synes det lille vi ser av strandkanten burde være kuttet eller ei. Heller vel litt mot at det man kan klare seg foruten bør man ta bort. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Fantastisk flott himmel! Synes ikke strandlinja i forkant tilfører noe særlig, ville foretrukket beskjæring her. Ellers flott! Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nydelig himmel, samme farge spill her også Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Imponerende skue, fantastisk fargespill. Flott at du deler dette med oss. Kutt av forgrunnen er nevnt og jeg er ikke uenig i det. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Imponerende skue - flott!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg