Missen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hei! Etter et par mnd med strengt kosthold og mosjon har jeg nå endelig kommet meg på idealvekten min. Fra og med i dag vil jeg derfor tillate meg å spise litt mer enn det jeg har gjort så langt. Har lagt ganske mye i kaloriunderskudd, med et daglig inntak på ca 1300 kcal. Dette har jeg gjort ved å kutte fullstendig ut ost, brød, "vanlige" kjøttvarer(kjøttdeig, pølser ol.) og heller valgt magre kjøttprodukter samt fisk og kylling. I løpet av disse mnd har jeg merket et stort savn etter dette, og vil derfor ha dette med i mitt daglige kosthold, samtidig som jeg vil fortsette å spise sunt. Ergo; ingen godteri i ukedagene, KUN på lørdager! Spørsmålet mitt er om dette er greit, i forhold til å holde vekten. Har virkelig kostet å leve på knekkebrød og vann, dog har kiloene gått vekk. Nå vil jeg også si at det som fikk meg opp i vekt var pommes frites og hamburger samt chips og sjokolade, IKKE vanlig mat og pålegg. Skal også slutte å telle kalorier, har vært med i vektklubben.no hvor jeg har lagt inn alt jeg har spist. Er dog veldig bekymret for økt vekt igjen, dersom jeg velger denne livsstilen. Kan noen gi meg råd? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Om du vil øke kaloriene uten å øke vekten så må du øke forbruket ditt. Med andre ord, tren. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Vel, jeg går minst én times tur hver dag. I tillegg kommer jobb, hvor jeg er aktiv og går eller står så og si hele dagen. Vet ikke om dette kan betraktes som direkte trening, men er ihvertfall den aktiviteten jeg har. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Du vil nok legge på deg noe igjen, men dette kan du fint ta av igjen ved å ha ett normalt, sunt kosthold og å fortsette å være aktiv. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Okei, er det noen spesiell grunn til at jeg går opp igjen? Økt kaloriinntak? Og er det snakk om mange kilo? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 På grunn av noen av kiloene du har gått ned er vann, mest sannsynlig. Tvilsomt at det er snakk om så veldig mange kiloer vil jeg tro, uten at jeg skal tørre å si noe sikkert. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Aha okei Jeg har gått ned seks kilo på 3 mnd, kanskje litt kort tid, så er vel lettere å gå opp de kiloene igjen. Er mest opptatt av å holde en stabil vekt med et vanlig kosthold, ikke diett/lavkalori. Lenke til kommentar
storken Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Sjekk ut PF, står litt om det i signaturen min - kanskje er det noe for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå