Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Endre kostholdet - igjen

Missen

Anbefalte innlegg

Hei! Etter et par mnd med strengt kosthold og mosjon har jeg nå endelig kommet meg på idealvekten min. Fra og med i dag vil jeg derfor tillate meg å spise litt mer enn det jeg har gjort så langt. Har lagt ganske mye i kaloriunderskudd, med et daglig inntak på ca 1300 kcal. Dette har jeg gjort ved å kutte fullstendig ut ost, brød, "vanlige" kjøttvarer(kjøttdeig, pølser ol.) og heller valgt magre kjøttprodukter samt fisk og kylling. I løpet av disse mnd har jeg merket et stort savn etter dette, og vil derfor ha dette med i mitt daglige kosthold, samtidig som jeg vil fortsette å spise sunt. Ergo; ingen godteri i ukedagene, KUN på lørdager! :)

Spørsmålet mitt er om dette er greit, i forhold til å holde vekten. Har virkelig kostet å leve på knekkebrød og vann, dog har kiloene gått vekk. Nå vil jeg også si at det som fikk meg opp i vekt var pommes frites og hamburger samt chips og sjokolade, IKKE vanlig mat og pålegg.

Skal også slutte å telle kalorier, har vært med i vektklubben.no hvor jeg har lagt inn alt jeg har spist. Er dog veldig bekymret for økt vekt igjen, dersom jeg velger denne livsstilen. Kan noen gi meg råd? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...