mrDennis Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Jeg skal 2 uker til India i høst. Skal være med på en indisk bryllup og reise litt rundt. Jeg har problemer med å bestemme meg hvilken fotoutstyr jeg skal ha med. Ønsker minimalt med, siden jeg skal flytte mye på meg. D700 + nr:1 Nikon 16-35mm f/4 VR Nikon 50mm f/1.4 Nikon 70-200mm f/2.8 VR2 Eller nr:2 Nikon 24mm f/1.4 Nikon 70-200mm f/2.8 VR2 Fordeler med det første at jeg for mye ut av vindvinkel og zoom, men mer å bære på, og kanskje skifte linse konstant når jeg skal inn og ut av templer med dårlig inne lys. Eller gå for nr:2 med noe mindre vindvinkel, mindre å dra med meg og må komme ofte nærmere objektet jeg skal ta bilde av. Lurer på om noen andre har vært i India og hvilken optikk de endte med å bruke mest. 90% av bilder blir tatt rundt 24-35mm, men jeg har aldri vært i India og vet ikke hvor nært jeg kommer motivet. Endret 22. august 2011 av mrDennis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg tror du vil finne #2 for begrensende. Det er sikkert å banne i kirka, men trenger du 70-200mm'en? Du har ikke noe fysisk mindre med noe tele? En fast 135mm, f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå