Nacos Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Har vurdert å kjøpe meg 2 nye subwoofere. Helst 2x12, skal bygge kasse selv. Men lurer på hvilke subber som er bra å skaffe? (Førstegangs kjøp) Har sett litt på disse, JBL Power Series® P1222 Men lurer på om de spiller bra og har en dyp fin bass? Og hvordan er de i forhold til JBL GTO-1214 Hva synes dere om disse? Bør jeg gå for noen andre, i så fall. Gi en link da Og hvilken forsterker må jeg ha? Helt ny på det her så har 0 peiling. Thanks in advance. Endret 22. august 2011 av Nacos Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Førstnevnte er helt klart den beste, men det spiller liten rolle hvis du ikke har en forsterker som passer. 2 sånne bør da kobles til totalt 2ohm, så da må da ha en monoforsterker som gir MINST 800w rms i 2ohm Lenke til kommentar
Nacos Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Hva er forskjellen på Monoforsterke og 4-Kanals? Og må jeg ha kondensator? Endret 22. august 2011 av Nacos Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Monoforsterker er som navnet anntyder, en forsterker med bare 1 kanal, så derfor mono, og disse er som oftest stabile ned i 1ohm. En 4 kanals forsterker er 2stk stereo forsterkere i en (stereo er da 2 kanaler) Disse er sjelden stabile under 2ohm i stereo, eller 4ohm brokoblet. Og NEI, du trenger ikke noen kondensator, det er bare bortkasta penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå