Tardface Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Heisann. Jeg har en Keeway Focus 2006 modell, som jeg i det siste ha rbegynt å oppleve en feil ved. Problemet er at dersom scooteren har stått en stund uten å ha bli kjørt/startet, ca. 2-3dager, så vil den ofte ikke starte. Jeg starter scooteren, og da går den på tomgang i 3-4 sekunder, så dauer den, og etter det får jeg ikke start på den.. Hverken med kick eller el-start. Noen ganger tar jeg ut bensinfilteret (vet ikke helt hvorfor) og blåser ut av det, og når jeg prøver å starte den igjen funker det noen ganger, mens andre ganger ikke.. Jeg har sjekket bensinslangen, og det kommer bensin til motoren.. For å oppsummere litt så er altså problemet at dersom scooteren har stått stille i noen dager, og jeg starter den, går den i noen sekunder før den dauer, og da får jeg ikke start på den igjen.. Må ofte kicke den i 10-15 minutter, ellers gir jeg opp.. Noen som vet hvor feilen kan ligge? Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 hadde det samme problemet med min moped. bare gi litt gass så dauer den ikke, ellers kan du justere litt på forgasseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå