Rolf Kristensen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tvillinger Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt dumt med ovenifra og ned vinkelen, men sånn måtte det bare bli her Evalueringsnivå Tips: Her ønsker jeg litt mer tanker rundt hva som trekker bildet opp og eventuelt et tips om forbedring. Hvis jeg er interessert i det tipset så kan det hende jeg spør om mer detaljer om hva/hvordan. Link til bildesiden Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kunne fort blitt et bra bilde, men synes fokuset er noe uskarp på hundene? Tanken er grei for det Å komme seg på "bakkenivå" når det gjelder dyr er ofte det beste, selv om unntakene er der. Ellers flotte farger! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tøffe ansiktsuttrykk og artige typer!! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 To fine hunder dette. Føler at bildet er mer hjemme under kategorien reportasje, selv om det er dyr i bildet. Som dyrefoto faller det litt igjennom. Men velger jeg å tenke at dette er et reportasjebilde fra en hundeutsilling, og da er det egentlig helt greit at bena på matmor er med i bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg