Gå til innhold

Parkeringsbot for manglende lapp - GAMMEL TRÅD!

vetle666

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var jo som jeg sa. Parkeringsvakten går jo rundt bilen og ser at billetten fysisk ligger der. Denne historien har vært meget tynn helt siden første stund. Og jeg har trodd på parkeringsvakten hele tiden. En parkeringsvakt jobber ikke på provisjon og har ingenting å tjene på dette. Helt på trynet å tenke seg at han prøver å skjule billetten fra en viss vinkel.

Europark > Vettle666

Endret av Charlo
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ingen verdens ting! Jeg la lappen der, det er jeg 110% sikker på. Lappen lå der når vi kom tilbake, og jeg flyttet den ikke før jeg tok bilde. Det er jeg også 110% sikker på. Skjønner godt om noen blir veldig skeptiske nå. Det er jo bilde mot bilde, men Europark har vel faktisk det mest troverdig akkurat nå. Hjelper vel kanskje ikke så mye med et vitne nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men, etter at dere kom tilbake til bilen, så boten, så trodde dere at det var fordi billetten ikke var gyldig (gått over tiden). Så satte dere dere i bilen, og så sjekket billetten deres. Da har dere jo flyttet på den igjen, så den kan uansett ikke ha lagt på samme sted som det bildt dere tok

Edit: Uansett burde du ha fått tilsendt alle bildene fra Europark med en gang du klagde

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar

Det har vært tydelig at du ikke har hatt helt rent mel i posen siden første stund.

Ser man nøyere etter på bildene dine i hovedinnlegget, så kan man se at lappens plassering, sugekoppens plassering og bildevinkel ikke stemmer. Skulle lappen vært bak sugekoppen i bildets vinkel, måtte den ha ligget sånn ca på midten ved airbaggens luke. Lappens plassering og bildevinkel tilsier at den ville vært synlig i bildet bak holderens nederste ledd.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Se først på dette bildet, så på dette oversiktsbildet. På bilde 1 ser vi en Caravelle og en stasjonsvogn. Hvorfor er ikke disse bilene synlige på bildet øverst til venstre på bilde 2?

Redigert: Jeg er klar over at vinkelen bildet er tatt fra kan ha skyld, så det hadde vært fint om du kunne legge ut bildene du har fått tilsendt, så vi ser alt.

Endret av Runar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gummi ringen fra gps'en er den mystiske 'hvite' kanten. Sånn,da var denne saken avklart også.

Forklar meg hvorfor i all verden jeg skulle kjøpt en bilett og lagt den i baklomma da!?

Den lappen kan du ha fått fra f.eks. en kompis som sto parkert på samme sted på det aktuelle tidspunktet.

Forøvrig enig med Dragen, det ser ut som om lappen ligger på feil sted på bildet ditt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...