Prusk Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 De har nok brukt photoshop og fjernet den! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Synd, jeg trodde på denne saken Lenke til kommentar
hightow Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Hvis EuroPark skal benytte bilder som bevis så må de lære seg å ta bilder med synlige kjennemerker av bilen. Endret 24. august 2011 av hightow 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Var jo som jeg sa. Parkeringsvakten går jo rundt bilen og ser at billetten fysisk ligger der. Denne historien har vært meget tynn helt siden første stund. Og jeg har trodd på parkeringsvakten hele tiden. En parkeringsvakt jobber ikke på provisjon og har ingenting å tjene på dette. Helt på trynet å tenke seg at han prøver å skjule billetten fra en viss vinkel. Europark > Vettle666 Endret 24. august 2011 av Charlo 5 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg skjønner virkelig ingen verdens ting! Jeg la lappen der, det er jeg 110% sikker på. Lappen lå der når vi kom tilbake, og jeg flyttet den ikke før jeg tok bilde. Det er jeg også 110% sikker på. Skjønner godt om noen blir veldig skeptiske nå. Det er jo bilde mot bilde, men Europark har vel faktisk det mest troverdig akkurat nå. Hjelper vel kanskje ikke så mye med et vitne nå? 2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gummi ringen fra gps'en er den mystiske 'hvite' kanten. Sånn,da var denne saken avklart også. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Gummi ringen fra gps'en er den mystiske 'hvite' kanten. Sånn,da var denne saken avklart også. Forklar meg hvorfor i all verden jeg skulle kjøpt en bilett og lagt den i baklomma da!? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Lov å glemme seg bort Vetle, selv om det koster noen hundrelapper Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 http://www.nettavisen.no/motor/article3215596.ece Haha Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Men, etter at dere kom tilbake til bilen, så boten, så trodde dere at det var fordi billetten ikke var gyldig (gått over tiden). Så satte dere dere i bilen, og så sjekket billetten deres. Da har dere jo flyttet på den igjen, så den kan uansett ikke ha lagt på samme sted som det bildt dere tok Edit: Uansett burde du ha fått tilsendt alle bildene fra Europark med en gang du klagde Endret 24. august 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
hightow Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det finnes jo en del konspirasjonsteoritråder her på forumet. Kanskje du må invitere noen av de som frekventerer der til denne tråden, slik at du finner ut av dette? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Vi visste at tiden gikk ut 16:03 ( mener å huske at det var da?). Jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke Europark sendte meg bildene med en gang! Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Noen photoshopeksperter klarer sikkert å finne ut om blidene er tulklet med eller ikke. Bå om å få tilsendt alle bilder fra Europark. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det har vært tydelig at du ikke har hatt helt rent mel i posen siden første stund. Ser man nøyere etter på bildene dine i hovedinnlegget, så kan man se at lappens plassering, sugekoppens plassering og bildevinkel ikke stemmer. Skulle lappen vært bak sugekoppen i bildets vinkel, måtte den ha ligget sånn ca på midten ved airbaggens luke. Lappens plassering og bildevinkel tilsier at den ville vært synlig i bildet bak holderens nederste ledd. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Se først på dette bildet, så på dette oversiktsbildet. På bilde 1 ser vi en Caravelle og en stasjonsvogn. Hvorfor er ikke disse bilene synlige på bildet øverst til venstre på bilde 2? Redigert: Jeg er klar over at vinkelen bildet er tatt fra kan ha skyld, så det hadde vært fint om du kunne legge ut bildene du har fått tilsendt, så vi ser alt. Endret 24. august 2011 av Runar 2 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gummi ringen fra gps'en er den mystiske 'hvite' kanten. Sånn,da var denne saken avklart også. Forklar meg hvorfor i all verden jeg skulle kjøpt en bilett og lagt den i baklomma da!? Den lappen kan du ha fått fra f.eks. en kompis som sto parkert på samme sted på det aktuelle tidspunktet. Forøvrig enig med Dragen, det ser ut som om lappen ligger på feil sted på bildet ditt. 2 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Se på bildene på denne linken. http://www.nettavisen.no/motor/article3215596.ece Sjekk gummien til gpsen nøye. Ganske tydlig den gummikanten til venstre der. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Her er alle bildene: http://www.multiupload.com/0ZGNMQGDE8 De ligger i en PDF som jeg fikk tilsendt. Igjen, jeg har vitner, og jeg kan love (selv om mitt ord på et internettforum ikke er mye verdt som bevis) at jeg aldri har forsøkt å lure noen selv om det kan se slik ut nå! Jeg ville aldri gått så langt med en sak, og ihvertfall ikke for 710 kroner. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Se først på dette bildet, så på dette oversiktsbildet. På bilde 1 ser vi en Caravelle og en stasjonsvogn. Hvorfor er ikke disse bilene synlige på bildet øverst til venstre på bilde 2? Redigert: Jeg er klar over at vinkelen bildet er tatt fra kan ha skyld, så det hadde vært fint om du kunne legge ut bildene du har fått tilsendt, så vi ser alt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ditt aller siste håp er vel et evt overvåkingskamera som kan ha filmet bevegelsene deres i bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg