norskgoy Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 @:NorskGoy: Haha! Er det virkelig muulig å være så gjennomført sleipe? Har forøvrig fått et par dumme parkeringsbøter før. Blandt annet for å ha parkert en scooter feil vei i en enveiskjørt gate, men denne tar uansett kaken av hva jeg har opplevd. Boten har jo ingen rot i virkeligheten! :S Samme personen fortalte meg flere andre nydelige kommandoaksjoner fra fortausadmiralene. Som f.eks utskriving av bøter i et parkeringsanlegg til et kjøpesenter mens brannalarmen hylte, og alle evakuerte bygget (Asker&Bærum dette). En fortausadmiral lar ikke en alarm komme i veien:D 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Latterlig opplegg det her.. Stå på saken din! Har selv hittil bare hatt gode opplevelser med p-vakter.. Var engang jeg parkerte ulovelig med vilje da det ikke var plass å oppdrive og skulle bare inn på politistasjonen i 1 minutt. Da sto det en dame å skrev ut bot når jeg kom tilbake, men hun sa det var greit og jeg slapp Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Varme og hyggelige mennesker de som skrev ut bøter under rosemarsjen til ære for Utøya-ofrene og... 5 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) ..de som skrev ut bøter under rosemarsjen til ære for Utøya-ofrene og... Du kødder?.. Endret 23. august 2011 av Hansien 3 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Nei, men Europark trakk heldigvis bøtene vaktene hadde ilagt, i etterkant. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3198663.ece -Bilister bøtelagt http://www.nettavisen.no/nyheter/article3199318.ece - Vurderer ikke å stryke bøter http://www.nettavisen.no/nyheter/article3199873.ece - Stryker bøter til sist SITAT Europark.sjef - Kundene får ikke skriftlig beskjed om dette, men de trenger altså ikke å betale bøtene som er gitt i dette tidsrommet, påpeker han. Endret 23. august 2011 av vetle666 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Helt vilt, men du har jo gode beviser så satser på at du vinner dette. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Men altså, på det nederste bildet ser det ut som om billetten er flyttet nedover, slik at den ligger over hanskeromlokket. Og det sitter jo en person inne i bilen? Ikke helt heldig, da vedkommende kan ha lagt billetten der i ettertid. Nå stiller jeg kritiske spørsmål altså, det er detektiven i meg som kommer fram Endret 23. august 2011 av Jason Something 1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 De er jo dømt til og tape! Hva enn du gjør, ikke betal! Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Om du vinner denne saken så vinner du den for oss alle. Knus dem! Hvis du skulle tenke på å betale så gi dem 50-øringer fra en hagle. Endret 23. august 2011 av Scorpion88 3 Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 *Mine innlegg* +1 på anmeldelse hvis alt stemmer her! 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 SITAT Europark.sjef - Kundene får ikke skriftlig beskjed om dette, men de trenger altså ikke å betale bøtene som er gitt i dette tidsrommet, påpeker han. Så dei sattser med andre ord på at folk er så pliktoppfyllende at de betaler bota likevel medan Europpark tar æren for å være snille. Er vel forresten også lite verdt med ein slik generell uttalelse då Europark lett kan gå tilbake på dette og kreve purregebyr på bøtene i etterkant. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Men altså, på det nederste bildet ser det ut som om billetten er flyttet nedover, slik at den ligger over hanskeromlokket. Og det sitter jo en person inne i bilen? Ikke helt heldig, da vedkommende kan ha lagt billetten der i ettertid. Nå stiller jeg kritiske spørsmål altså, det er detektiven i meg som kommer fram Kritiske spørsmål er bra! Det forbereder meg på argumenter fra Europark. Til spørsmålet: Hvorfor det ser sånn er jeg usikker på. Skal ta en titt på det imorgen når jeg setter meg i bilen. Kan se for meg at det har noe med vinkelen å gjøre. Grunnen til at passasjeren min sitter i setet er at vi først trodde vi hadde stått for lenge så vi satt oss i bilen og begynte å diskutere om vi skulle splitte boten i 2. Vi satt og diskuterte i ett minutt eller to før jeg oppdaget at det var for noe helt annet. Har laget en liten videosnutt hvor jeg har lagt en p-lapp der det kommer fram fra bildene. Nå er det en del gjennskinn fra solen, men dere ser greia. http://www.youtube.com/watch?v=SSg67SAd45o Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Videoen er privat? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Videoen er privat? Beklager, er fikset nå Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ikke for å betvile troverdigheten av historien din men er ikke den hvite fliken også synlig på de andre bildene der gps-holderen er med - mao. det hvite vi ser til venstre er fra holderen, og ikke billetten? Han har jo en billett fra det aktualle tidspunktet... ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Bruk Favoritt-funksjonen (øverst på siden, over trådstarters innlegg) for å følge tråden, ikke skriv nesten tomme innlegg bestående av «+1» og «mine innlegg». Slike innlegg fjernes uten forvarsel.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Endret 23. august 2011 av Runar 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ikke for å betvile troverdigheten av historien din men er ikke den hvite fliken også synlig på de andre bildene der gps-holderen er med - mao. det hvite vi ser til venstre er fra holderen, og ikke billetten? Han har jo en billett fra det aktualle tidspunktet... ? hightow har ett poeng, man ser en hvit flekk på sugekoppen til gps'en på omtrent samme plass på de andre bildene og. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Gleder meg til å lese VG i morra. 1 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ikke for å betvile troverdigheten av historien din men er ikke den hvite fliken også synlig på de andre bildene der gps-holderen er med - mao. det hvite vi ser til venstre er fra holderen, og ikke billetten? Han har jo en billett fra det aktualle tidspunktet... ? hightow har ett poeng, man ser en hvit flekk på sugekoppen til gps'en på omtrent samme plass på de andre bildene og. Han har dessverre det ja, og jeg tror Doofenschmitz forstår det men mener at jeg har bevis på at jeg er uskyldig fordi jeg har bilett.. Men folk kan jo fortsatt tro at biletten kanskje hadde blåst på gulvet eller at jeg hadde glemt å legge den i ruta eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg