Konto brukes ikke Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Like ekte som buffy linket til kanskje - det vet du eller jeg ingenting om. 1 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 det vet du eller jeg ingenting om. Kanskje ikke du, men jeg vet. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Eneste måten du kan vite er hvis du var der og/eller har fått det fortalt av TS, samt hvis du er parkeringsvakten. Så da bekrefter du altså dette - noe annet blir å tro, ikke vite. 4 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Eneste måten du kan vite er hvis du var der og/eller har fått det fortalt av TS, samt hvis du er parkeringsvakten. Så da bekrefter du altså dette - noe annet blir å tro, ikke vite. Feil og feil. 2 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Eller var saksbehandleren hos europark... Og den saken er heilt sjuk ja... :s Eg trur faktisk framleis på tråden før det motsatte er bevist(at bilde IKKJE har blitt manipulert) Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hehehe, morsom tråd, og kudos til Vetle som står på historien han hadde fra starten av. Jeg vil bare forsikre deg om at jeg kommer til å gi deg enda mer kudos hvis jeg bare får lese noe slikt som: "OK, fra spøk til revolver. Jeg hadde ikke billett. Prøvde å kødde med EuroPark, men svina slo meg. Det var verdt et forsøk!" Da er du sjef, Vetle! 2 Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg tviler sterkt på at Vetle går ut med fullt navn i en avis hvis han har feil ... Ja, hvorfor skulle man gå ut med fullt navn i en sak om man tar feil? Andre har prøvd før og blitt fersket... Easypark er tydeligvis meget dyktig på bildemanipulasjon som mange hevder i denne tråden. Bare se på denne historien som tilfeldigvis er fra den samme parkeringsplassen i Tønsberg som TS fikk sin bot på. Her har easypark har klart å "manipulere" bilen bort fra parkeringsstripen på sine bilder og over på naboplassen. Eller kanskje var det bileier/sjåfør som prøvde å manipulere litt... http://tb.no/nyheter/og-sa-kom-europark-med-bildebeviset-1.6459898 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Europark, ikke Easypark. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Nei, men Europark trakk heldigvis bøtene vaktene hadde ilagt, i etterkant. http://www.nettavise...icle3198663.ece -Bilister bøtelagt http://www.nettavise...icle3199318.ece - Vurderer ikke å stryke bøter http://www.nettavise...icle3199873.ece - Stryker bøter til sist SITAT Europark.sjef - Kundene får ikke skriftlig beskjed om dette, men de trenger altså ikke å betale bøtene som er gitt i dette tidsrommet, påpeker han. Dette er jo bare idiotisk. Jeg støtter Europark i slike situasjoner. Er du feilparkert, så er du det, og da bør ikke din sorg for utøya være avgjørende for om boten skal betales eller ikke... Hvis du vil unngå bot når du går i rosetog, så betaler du, stiller deg innenfor stripene og kommer tilbake før p-tiden går ut. Feilparkering her i Trondheim på dager med stor aktivitet i sentrum blir forøvrig ikke bøtelagt, til min store fortvilelse. Biler stiller seg på fortau, parkerer i taxilommer, langs smale gater hvor kun en yaris eller en moped kommer mellom, osv. Likhet for loven sier nå jeg. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Bleh. Fikk ikke med meg saken før nå. Trodde virkelig at EP hadde dritet seg ut her, helt til jeg leste videre i tråden.. At EP har "photoshoppet" bildene er jo helt usannsynlig. Da hadde de mest sannsynlig jobbet som designer eller noe sånt, fremfor parkeringsvakt.. Men skjønner godt at du ikke innrømmer noe når du har(hadde) såpass mange på "din side", helt til EP kom med motbeviset.. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Da hadde de mest sannsynlig jobbet som designer eller noe sånt, fremfor parkeringsvakt.. Påstår du at man må være designer for å bruke Content-Aware Fill? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hvis vi hadde hatt jobben med å dømme, så ville nok trådstarter måtte betale. Avgjørelsen er enkel: Påstand 1: Trådstarter har ikke betalt, se bevis(Foto). Konklusjon: Meget sansynlig Påstand 2: Trådstarter har betalt, og bevisene er falske. Konklusjon: Meget lite sansynlig. Men man kan aldri vite om det er 100% sant, men trådstarter ville aldri klart å bevise det motsatte. Det som sansynlig skjedde: Trådstarter glemte å betale, enten med vilje eller glemsel. Parkeringsvakten tok bilder og plasserte boten. Etter en stund så fikk trådstarter se boten, og trodde først at parkeringsvakten kun tok et bilde. Trådstarter ville da da prøve å lure seg unna den boten, ved å late som at parkeringslappen lå gjemt i blindsonen på det bildet. Derfor klaget trådstarter og kontaktet media, slik at han ble også en kjendis. Med et bilde av parkerinsselskapet og media, så er seieren i boks, tenkte da trådstarter. Men så fikk trådstarter seg et skikkelig slag i tryne: Parkeringsvakten hadde tatt flere bilder. Og så ble trådstarter en litt mer upopulær kjendis, men prøvde forsatt å nekte skyld. Det ble nok litt for flaut å fortelle sannheten etter alt dette. Megaflaut altså. 3 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Fint scenario men du glemmer en vesentlig ting. Jeg fikk ikke se noe som helst bilde før jeg klagde. Mener du at jeg satset på at bildebeviset ble tatt i en vinkel hvor det er mulig å skjule biletten og klagde med bakgrunn på det, for så å ta et bildebevis selv, sende det til dem, motta deres bilde og HURRA, vinkelen stemte!? Eller mener du at jeg klagde for gøy, skrev noe tilfeldig tull i klagen og håpet på at den skulle gå igjennom, fikk se bildet dems og så endret forklaring til vinkel-greia? Hehehe, morsom tråd, og kudos til Vetle som står på historien han hadde fra starten av. Jeg vil bare forsikre deg om at jeg kommer til å gi deg enda mer kudos hvis jeg bare får lese noe slikt som: "OK, fra spøk til revolver. Jeg hadde ikke billett. Prøvde å kødde med EuroPark, men svina slo meg. Det var verdt et forsøk!" Da er du sjef, Vetle! Haha, for å være ærlig så frister det å si det. Bare for å slippe å høre noe mer synsing fram og tilbake, pluss at de fleste antakelig ville følt at de fortjener det. Men dessverre, som jeg har sagt så står jeg på samme sted. Jeg mener helt bestemt og fast at jeg aldri har forsøkt å villede noen. Jeg er som jeg også har sagt, fullstendig klar over hvor usannsynlig min uskyldighet virker i denne saken, og jeg er redd for at jeg har gjort en feil ubevisst ved å ha flyttet, lagt opp eller gjort noe annet med lappen. Hele greia er egentlig utrolig merkelig, for jeg husker fortsatt at jeg la lappen der, og at den lå der når jeg kom tilbake. Så kritikken mot meg fra folk som mener og tror jeg har forsøkt å lure "hele norge" forstår jeg og kan jeg leve med. Dere tar feil, men jeg har full forståelse for deres synspunkter. Takk uansett for at de fleste meldingene har vært nogen lunde saklige! EDIT: Forresten så har jeg fortsatt ikke hørt et pipp fra Parkeringsklagenemda. Endret 8. juli 2012 av vetle666 2 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Men det var jo bare et bilde som du viste til først, og det var det bildet der du mente billetten var gjemt. Jeg har heller ikke sagt noe sikkert, bare nevnt de påstandene som kunne være sansynlige. Ingen ting er sikkert. Det er jo kun trådstarter og parkeringsvakten som vet sannheten. Og uansett hvem som lyver, så vil parkeringsvakten ha de beste kortene på hånden. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg er sikker på at vetle har bæsja på leggen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Denne tråden må jeg ha i porteføljen min ... Endret 19. august 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ring dem å mas angående saken da. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) -- Endret 20. august 2012 av ClintE Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Bump. Hva skjedde videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg