Gå til innhold

Parkeringsbot for manglende lapp - GAMMEL TRÅD!

vetle666

Anbefalte innlegg

Forøvrig så har jeg fortsatt ikke hørt noe annet fra parkeringsklagenemda enn at de avventer uttalelse fra Europark. De går ikke videre før Europark uttaler seg, så om Europark føler de er på tynn is kan de bare overse saken. Tror ikke jeg behøver å si hva jeg føler om den saken!

Dette blir bare mere og mere patetisk.

Hvorfor i huleste skulle Europark være på tynn is med 4 bildebevis?

Herregud, les hva jeg skriver en gang til du. Det var ment som en generell kommentar til hvor nyttig parkeringsklagenemda er.

Som jeg skriver "OM Europark (eller hvilket som helts annet parkeringsselskap, red) føler at de er på tynn is kan de unngå å bli dømt, ved å overse saken".

Jeg har aldri skrevet at Europark er på tynn is mtp på min sak og om du har klart å oppfatte det slik så har du misoppfattet det.

Hehe, snakk om å drite seg ut.

Eeh, snakker du til meg? Føler du tilfeldigvis for å utdype?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig så har jeg fortsatt ikke hørt noe annet fra parkeringsklagenemda enn at de avventer uttalelse fra Europark. De går ikke videre før Europark uttaler seg, så om Europark føler de er på tynn is kan de bare overse saken. Tror ikke jeg behøver å si hva jeg føler om den saken!

Dette blir bare mere og mere patetisk.

Hvorfor i huleste skulle Europark være på tynn is med 4 bildebevis?

Herregud, les hva jeg skriver en gang til du. Det var ment som en generell kommentar til hvor nyttig parkeringsklagenemda er.

Som jeg skriver "OM Europark (eller hvilket som helts annet parkeringsselskap, red) føler at de er på tynn is kan de unngå å bli dømt, ved å overse saken".

Jeg har aldri skrevet at Europark er på tynn is mtp på min sak og om du har klart å oppfatte det slik så har du misoppfattet det.

Det var vel heller du som uttrykte deg uklart. Første del av setningen henspeiler på din sak. Samme gjør første del av andre setning. Dermed er det jo naturlig at resten av setningen også gjør det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm, la meg presisere isåfall. Jeg syntes det er veldig rart at om Europark mener de kommer til å tape denne saken (noe jeg tviler på at de gjør, men uansett) så kan de bare overse alt og alt vil forsvinne. Det samme gjelder i ALLE andre saker også, jeg brukte det bare som et eksempel om dere to ikke forsto akkurat det.

Poenget er ikke om Europark er på tynn is eller ikke! Poenget er at verdien av en egen klagenemd faller bort totalt.

Kan vi ikke holde oss unna flere avsporinger? Føler vi går litt rundt grøten nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rundt grøten? Føler igrunn mer at trådstarter har tråkket midt i smørøyet eg da men....

Må bare spørre: Hvordan har det vært i nærmiljøet i ettertid? Mye mobbing? Hadde det vært en av oss i min omgangskrets som dreit seg såpass mye ut og ble tatt så kraftig med buksene nede hadde han ikke fått mye fred etterpå! :!:

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Flott det ordnet seg ihvertfall :)

Håper trådstarter er flinkere med å plassere godt synlig parkeringslapp neste gang.

Men hvorfor valgte selskapet å gi opp kravet? Virker da mer ut som at de ikke hadde rent mel i posen?

Jeg er ikke trådstarter!

Aner ikke hvorfor de ga opp kravet, men er ikke i den økonomiske situasjonen atm til å utforske det videre, håper noen andre tar seg tid til det engang! :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er jo enda et fint eksempel på ærlige parkeringsvakter: http://www.nettavisen.no/nyheter/article3330664.ece

Og her er et eksempel noen lagde som viser hvor enkelt det kan gjøres å redigere bort en parkeringslapp. Nå er det jo lav oppløsning på bildet men tviler ikke på at han hadde klart det uansett. Jeg lurer fortsatt på hvorfor Europark nektet å sende bildene først, for så etter 3 timer å sende de allikvell.

1101205.jpeg

Jeg har forøvrig fortsatt ikke fått noe svar fra Parkeringsklagenemda. De ventet på en utalelse fra EP sist jeg hørte med de for 5-6 måneder siden..

Endret av vetle666
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det vet du ingenting om kozeklumpen. Bildene kan være manipulert når de ikke klarer å utlevere bildene med en gang, men først etter 3 timer. Så får man spørre seg hvorfor de ikke kunne utlevere de med en gang.

Kunne vært, men dessverre for trådstarter er de ekte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...