Sheldon C Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Står på mitt og kommer ihvertfall til å forsøke å klage på boten som jeg har nevt et par ganger. Det vet vi at du ikke kommer til å gjøre. Du og kompisen har drete på draget. Nå synes jeg du skal slutte med dette vrøvlet ditt. 7 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Du har vel betalt? Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Ok nok nå, det er ikke det denne tråden handler om Åjoda... Gratulerer med ny mod.status (nok en gang). G Endret 13. september 2011 av Gaidaros 2 Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Står på mitt og kommer ihvertfall til å forsøke å klage på boten som jeg har nevt et par ganger. ... Tror heller Europark hadde manipulert bildet for å unngå å bli tatt med buksene nede i media enn for å tjene 0.000.000.700 kr. Du har ennå ikke klaget? Mange uker har gått, og du har ennå ikke gjort det? Siden du er så sikker på at Europark har manipulert bildene burde det jo være den smaleste sak i verden å anmelde de slik du har truet med. Ikke sant? Men det har du vel ennå ikke gjort? Og Europark manipulerer bildene? Hvorfor ventet ikke parkeringsvakten de ekstra to minuttene slik at han eller hun kunne bøtelegge deg for å stå over tida, og unngå å måtte dra tilbake på kontoret for å manipulere bildene? 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Tror heller Europark hadde manipulert bildet for å unngå å bli tatt med buksene nede i media enn for å tjene 0.000.000.700 kr. Bedre det enn å rante om alt mulig rart og aldri gi seg selv om man har fått alle muligheter til å gi seg med hodet hevet høyt, i et forsøk på ikke å bli tatt med buksa nede i media. 1 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kan ikke se at det har blitt påpekt, men dersom man ser på bildene av lappen i frontruten, så er lappen blitt flyttet på mellom hvert bilde. På ene bildet peker kortsiden av lappen på skrå mot passasjersetet, mens på det uklare bildet peker kortsiden av lappen på skrå mot frontruten. Hvordan forklarer du det? http://bildr.no/view/957047 Dessuten ser det strengt tatt ut som om det er setet som er påkledd en jakke på det uklare bildet. Men det er vanskelig å bedømme. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kan ikke se at det har blitt påpekt, men dersom man ser på bildene av lappen i frontruten, så er lappen blitt flyttet på mellom hvert bilde. På ene bildet peker kortsiden av lappen på skrå mot passasjersetet, mens på det uklare bildet peker kortsiden av lappen på skrå mot frontruten. Tror du blir lurt av optisk bedrag og eventuelt dårlig forhold i perspektiv på det uskarpe bildet. Så vidt jeg kan bedømme så er det samme plassering av billett på begge bilder. 1 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, du kan ha rett i det når jeg ser bedre etter. Det ser iallefall ut som om kortsidene og langsidene på billetten har byttet plass. Men det er vel brytningen i glasset som gjør det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Mer EuroPark: http://www.moss-avis.no/nyheter/fikk-bot-hadde-gyldig-billett-1.6504020 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Den saken kan ikke sammenlignes med denne derimot. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Selvfølgelig, men viser bare hvor teite EP kan være xD Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Les kommentarene som kommer der etterhvert, for vil tro det er mange som kommer med sine historier der.. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er viktig å huske at klagenemnda får overskuddet fra bøter så lett er det ikke å klage, vet av erfaring Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hva skjer trådstarter? Har du gått videre eller lagt saken død grunnet bevisets stilling? Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hva skjer trådstarter? Har du gått videre eller lagt saken død grunnet bevisets stilling? hah! Får håper trådstarter har lært og logget seg av internett! Uansett: Sosialt selvmord var dette stuntet hans! Svir å ikke ha angreknapp nå? 2 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Logget av har han nok ikke gjort, da han var online så sent som 28. oktober Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Er her fortsatt, har bare ikke logget inn i det siste. Mamma betalte boten siden den var langt over fristen, og jeg sendte inn klage. Jeg har ikke engang fått noe svar, klagen ble vel sendt for to måndter siden. @Winniee, jeg gidder ikke å gi deg noe ordentlig svar engang. Om du ikke har noe fornuftig å komme med kan du lese et av mine tidligere svar til noen av de andre som på ett eller annet magisk vis vet med 100% sikkerhet hva som har skjedd. Om du innrømmer at du ikke kan vite det helt sikkert, så bør du kanskje være fornuftig nok til å la tvilen komme til gode, og iallefall ikke dømme. Svar meg på hvorfor i helv*** jeg skulle ha klaget om biletten ikke lå der!? Jeg er sikker på at (nesten) alle, vet at p-vakter tar bilder ved ileggelse av gebyr. Jeg sender en purre til nemda nå. Endret 23. november 2011 av vetle666 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Mamma betalte boten siden den var langt over fristen, og jeg sendte inn klage. Jeg har ikke engang fått noe svar, klagen ble vel sendt for to måndter siden. Skulle vært interessant å se hvordan du i klagen argumenterer mot bildebevisene til Europark. Siden du har vært åpen i media og på dette forum om denne saken, kanskje du kan legge ut klageteksten her? 1 Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Fikk en litt interessant bot ifra Security-park idag/igår. Historien går som følger: Parkerte bilen for å kjøpe middag og trakk billett, la så billetten godt synlig i frontruta. Bilen min var eneste bilen på parkeringsplassen. Gikk så for å handle og kom tilbake ca 7 minutter etterpå, og ble en glad eier av en fantastisk fin gul PARKERINGSBOT PÅ 710KRONER.. Det fantastiske er at jeg har både boten og billetten liggende ved siden av meg nå, boten ble skrevet 1 minutt etter at billetten ble trukket. Så denne parkeringsvakten har ligget skjult et sted på området, for å så løpe bort til bilen min, skrevet boten, og løpt tilbake til dekning etterpå... Klage er sendt, men vurderer å ta dette lengre enn bare klagenemda.. Noen må snart ta tak i disse folka, og filleriste de! Endret 26. november 2011 av Leif.ross 1 Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fikk en litt interessant bot ifra Security-park idag/igår. Historien går som følger: Parkerte bilen for å kjøpe middag og trakk billett, la så billetten godt synlig i frontruta. Bilen min var eneste bilen på parkeringsplassen. Gikk så for å handle og kom tilbake ca 7 minutter etterpå, og ble en glad eier av en fantastisk fin gul PARKERINGSBOT PÅ 710KRONER.. Det fantastiske er at jeg har både boten og billetten liggende ved siden av meg nå, boten ble skrevet 1 minutt etter at billetten ble trukket. Så denne parkeringsvakten har ligget skjult et sted på området, for å så løpe bort til bilen min, skrevet boten, og løpt tilbake til dekning etterpå... Klage er sendt, men vurderer å ta dette lengre enn bare klagenemda.. Noen må snart ta tak i disse folka, og filleriste de! Det er noe i din historie som skurrer. Ble boten skrevet 1 minutt etter at parkeringstiden gikk ut eller 1 minutt etter at du betalte for parkeringen? I sistnevnte tilfelle er det uhyre rart at du ikke har sett parkeringsvakten, så det anser jeg som svært lite sannsynlig. Da må det ha vært at boten ble skrevet ut 1 minutt etter at parkeringstiden gikk ut. Da står vi med følgende hendelsesforløp: - Du parkerer som eneste bil på parkeringsplassen, betaler, og legger billetten i frontruta. Du går inn i butikken og er tilbake 7 minutt senere. - I løpet av disse 7 minuttene har parkeringstiden utløpt - Parkeringsvakten har vært ved bilen din og skrevet bot i løpet av disse 7 minuttene. - Du så ikke parkeringsvakten selv, så det betyr at han må ha kommet seg unna etter at boten ble skrevet ut. Så han bør altså ha skrevet ut boten senest 6 minutter etter at du parkerte. Det tar et par minutter å skrive ut en parkeringsbot. Ergo bør han da ha kommet til bilen din senest 4 minutter etter at du parkerte. Du kan maks ha betalt for 4 minutter parkering. Korrekt? Da har du i tilfelle stått der nesten dobbelt så lenge som du har betalt for. Så hvorfor klager du på bota? Det er ikke særlig lønnsomt å drive parkeringsplasser dersom alle skal stå 70-100% over tida... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg