Jason P. C. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 På tide å endre tittelen på tråden kanskje? 4 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Kan vi ikke bare la den dø ut istedenfor å dra den opp hele tiden? Skjer jo tydligvis ikke noe mer. Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er vel dette som kalles å bli tatt med buksene nede.. Opp som en bjønn, ned som en fell. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Flire fremdeles. Elsker folk som går ut høyt, media blir involvert og urett blir hevdet har skjedd. Så kommer det kraftigste slaget i trynet noensinne :!: 3 Lenke til kommentar
ILS2 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 I det øyeblikket man begynner å antyde at er firma - med en omsetning på over 1.240.000.000 kroner (2010) - bruker tid på å manipulere digitale bilder for å tjene 0.000.000.700 kroner ekstra, er det åpenbart at man ikke bare er på tynn i; man er faktisk gått rett til bunns. Jeg mener likevel at trådstarter fortjener skryt for én ting: Han har på brutalt vis fått erfare at parkeringsvaktene tar flere bilder enn det ene man i utgangspunktet blir forelagt som bevis. Greit å vite for andre som planlegger å lure seg unna en velfortjent parkeringsbot. 8 Lenke til kommentar
Razamanaz Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Opp! Jeg vil vite hva som skjer. Og jeg vil vite hva som ligger under filmen på førersiden. Jeg ser 3 løsninger på "mysteriet" A: Billetten har blåst bort fra dashobordet og på plass igjen når de kom tilbake og åpnet døren. B: Noen lyver. C: Kanskje det mest sannsynlige?! De kommer til bilen, setter seg inn og gjør seg klar til å dra, slår på radioen, prater litt, legger billetten som ligger på setet ubevisst på plass og så oppdager man boten?! Og så glemmer man hva man gjorde i bilen før man så boten? Lenke til kommentar
Razamanaz Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har opplevd lignende, og jeg håper han får svi. Det er fortsatt bonusordninger til vaktene som leverer et visst antall bøter. Håper han må svare for det han har gjort. Lykke til i saken Håpløst utsagn. Hva har han liksom gjort? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Håper du kødder Razamanaz. Det innlegget du siterte er mange dager gammelt, og kan ha blitt skrevet med et litt annet utgangspunkt enn det det ser ut som saken har nå Lenke til kommentar
Razamanaz Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Håper du kødder Razamanaz. Det innlegget du siterte er mange dager gammelt, og kan ha blitt skrevet med et litt annet utgangspunkt enn det det ser ut som saken har nå Kødder? Jeg fikk ikke med meg at innlegget var så gammelt, men mennekset er jo foruintatt så det holder. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvordan er reglene på å gi bøter mtp om eieren kommer mens de skriver bot? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skriver de bot har du parkert feil, så da er det allerede for seint tror jeg. Kanskje hvis du hopper i bilen og kjører før de er ferdig? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kan man få bot dersom man parkerer, men sitter i bilen? Jeg trekker alltid lapp i disse tilfellene, selvom jeg føler meg som en idiot Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hva skal vakten gjøre om du kjører av gårde? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sende regning.. Han har nok bilder allerede Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Da vil jo bildene vise at du sitter i bilen. Du kan bare si du var på vei ut for å kjøpe billett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Man betaler da for pokker ikke parkeringsbillet når man sitter i bilen. Da har man mer penger enn man trenger.... Det kalles en stopp, ikke en parkering. Og dette er selvsagt lov å gjøre på parkering forbudt soner også. For da flytter man bare bilen om det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Etter å ha sett på alle bildebevisene virker det som oppspinn fra trådstarter sin side. Vedgå tabben, gå videre med livet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jamen han sie jo at han ikke har gjort noe galt??!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ikke tro på alt du leser/hører. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg tror på deg TS. Men det burde være en ide å kjøpe en ticket holder å ha i ruta så slipper du dette en gang til 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg