Gå til innhold

Parkeringsbot for manglende lapp - GAMMEL TRÅD!

vetle666

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I det øyeblikket man begynner å antyde at er firma - med en omsetning på over 1.240.000.000 kroner (2010) - bruker tid på å manipulere digitale bilder for å tjene 0.000.000.700 kroner ekstra, er det åpenbart at man ikke bare er på tynn i; man er faktisk gått rett til bunns.

Jeg mener likevel at trådstarter fortjener skryt for én ting: Han har på brutalt vis fått erfare at parkeringsvaktene tar flere bilder enn det ene man i utgangspunktet blir forelagt som bevis. Greit å vite for andre som planlegger å lure seg unna en velfortjent parkeringsbot.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Opp! :)

Jeg vil vite hva som skjer. Og jeg vil vite hva som ligger under filmen på førersiden.

Jeg ser 3 løsninger på "mysteriet"

A: Billetten har blåst bort fra dashobordet og på plass igjen når de kom tilbake og åpnet døren.

B: Noen lyver.

C: Kanskje det mest sannsynlige?! De kommer til bilen, setter seg inn og gjør seg klar til å dra, slår på radioen, prater litt, legger billetten som ligger på setet ubevisst på plass og så oppdager man boten?! Og så glemmer man hva man gjorde i bilen før man så boten?

Lenke til kommentar

Håper du kødder Razamanaz. Det innlegget du siterte er mange dager gammelt, og kan ha blitt skrevet med et litt annet utgangspunkt enn det det ser ut som saken har nå :roll:

Kødder?

Jeg fikk ikke med meg at innlegget var så gammelt, men mennekset er jo foruintatt så det holder.

Lenke til kommentar

Man betaler da for pokker ikke parkeringsbillet når man sitter i bilen. Da har man mer penger enn man trenger....

Det kalles en stopp, ikke en parkering. Og dette er selvsagt lov å gjøre på parkering forbudt soner også. For da flytter man bare bilen om det skulle være nødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...