Andzel Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er det noen bilder her jeg eventuelt kan få? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Bildene som vi har er allerede postet i tråden. TS skulle finne orginalbildene sine, men det har gått en stund nå. 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 haha noen av disse kommentarene http://www.nettavisen.no/motor/article3215596.ece Nei, betal boten din vetle gutt og prøv å glem denne tråden fort som sist. Blir bare for dumt å dra denne tråden videre. Men tråden kommer lett til å bli en av årets kandidater. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har lest hele tråden nå, og det gikk fra å være interessant lesing om korrupsjon til hvor langt noen er villig til å gå for å fremheve sin sak. TS er offer for en av to ting i mine øyne; Enten "husker" han noe som ikke hendte så livaktig at det umulig ikke kunne ha vært sannhet. Ellers så er det EP som har photoshoppa bildene. Om TS løy fra starten av er det imponerende at han gikk ut med både bilde og navn i en artikkel som senere kom og bet ham i baken. 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Her er 4 bilder fra Europark og 1 bilde fra trådstarter http://tb.no/nyheter/her-er-europarks-bildebevis-1.6441180 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Synd du ikke har råd til å betale boten din nå... surt med de der salærene fra inkassoselskapene. Jeg får gi den til mor og far som vanlig. Ville jo helst unngått at de skulle betalt for dette når jeg har gjort alt riktig, men verden er visst ikke rettferdig som man sier.. Takk for at du er et rasshøl forresten... Beklager om man er et rasshøl når man innser sannheten og forteller deg det i et åpent forum. Var ikke bevisst fra min side å være et rasshøl. Det er åpentbart at du virkelig ikke liker at noen påpeker at du ikke har rent mel i posen. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Få til hva Andzel? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Når får du høy oppløsnings bildene ifra Europark? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Synd du ikke har råd til å betale boten din nå... surt med de der salærene fra inkassoselskapene. Jeg får gi den til mor og far som vanlig. Ville jo helst unngått at de skulle betalt for dette når jeg har gjort alt riktig, men verden er visst ikke rettferdig som man sier.. Takk for at du er et rasshøl forresten... Beklager om man er et rasshøl når man innser sannheten og forteller deg det i et åpent forum. Var ikke bevisst fra min side å være et rasshøl. Det er åpentbart at du virkelig ikke liker at noen påpeker at du ikke har rent mel i posen. Du er et rasshøl for å den forsøket ditt på å være morsom med den ironisk humoren din... Når får du høy oppløsnings bildene ifra Europark? I morgen håper jeg. Har sendt mail Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kan vi prøve å holde denne tråden seriøs, ihvertfall til (hvis) vi får originalbildene fra Europark? Spydige kommentarer og personangrep kan dere ta i nettavisenes kommentarfelt. Nye innlegg av denne typen slettes og belønnes med advarsel.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1369637&st=140&p=18216065entry18216065 hvis solarium i Tønsberg koster 4,- minuttet og du tok sol for 27 minutter så blir det 108,- og så var det bensin da fra Bærum ? Det blir jo ganske mye det. Men poenget her er jo at Parkeringsvakten har sitt på det rene og helt på trynet å bare tenke seg noe sånt at et så stort selskap som Europark som har hundrevis av slike bøteleggelser (daglig på en god dag) skulle risikere å gjøre bort seg på noe så idiotisk som en liten 720,- kroners bot. Bare tenk deg om noe sånt hadde kommet fram, hvilken skandale det hadde vært for selskapet. Nei du den funker ikke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 "Hva sa jeg? Nordeng er en bløffmaker. Han hadde fortjent en skikkelig omgang juling av irans hemmelige politi." Haha, for noen kommentarer folk slenger ut på nettdebatter. 1 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Hva så om den koster 4 kroner og kanskje 50 øre da? Hva er poenget ditt? Og hva ha bensinen med saken å gjøre??? Og som jeg har sagt allerede så tviler jeg på at de er manipulert, men om de skulle være det så hadde det isåfall ikke vært gjort av parkeringsvakten i utgangspunktet, men senere for å dekke over det første bildet når europark så at dette ble en så stor sak i media.. Endret 24. august 2011 av Runar Lenke til kommentar
Wells Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Herre for en tråd! Forsøket ditt på å lure deg unna 720kr har ikke vært forgjeves Vetle. Maks underholdningsverdi! Takker. Men å juge på den måten!? Fyfy. Endret 24. august 2011 av Wells 2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Poenget mitt er at du klager jo over boten og prisen og at dette er mye for en 18 åring. Du er villig til å gå så langt som du gjør for å slippe å betale boten. Men så viser det seg at du reiser helt til Sarpsborg fra Bærum for å ta sol og den slags luksus. Da blir det feil å si at det er mye for en 18 åring å betale denne boten og heller gi den til mor og far? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Bærumsgutt? Hva skal det bety? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Poenget mitt er at du klager jo over boten og prisen og at dette er mye for en 18 åring. Du er villig til å gå så langt som du gjør for å slippe å betale boten. Men så viser det seg at du reiser helt til Sarpsborg fra Bærum for å ta sol og den slags luksus. Da blir det feil å si at det er mye for en 18 åring å betale denne boten og heller gi den til mor og far? Dro jeg til Tønsberg for å ta sol og den slags luksus? Hvor er det du får dette fra?? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Trådstarter har virkelig trått feil i terrenget her og gått til media med en sak som har tatt en vending imot hans favør. I stedet for å unnskylde seg og legge seg flat har han fortsatt kampen, hvilket kan være av mange årsaker. Kompisen hans kan hatt en finger med det å gjøre, hvem vet. Uansett, han har forstått at bildene fra EP tar fra han kredibiliteten og er i en forsvarsposisjon utifra hans siste poster å gjøre. Skamme seg de forumgjengere som utnytter seg av det og rakker ned på han. Særlig personangrepene som har kommet i den siste timen. Jeg håper saken snur igjen bare for å se "I-told-u-so-brukerne" som troller her inne får et virtuelt spark i baken. 7 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Var det ikke det du skreve her a?? Som gjorde at du fikk boten in the first place? #144 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1369637&st=140&p=18216065entry18216065 Nei nå skal jeg spise Vetle, men det var morro =)Du får sjekke bildene fra Europark når du får dem og gå videre da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Om det skjer, skal han få en beklagelse fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg